کد خبر: 492327

معاون وزیر علوم: «انتقام سخت» از دشمنان را در عرصه علمی می‌گیریم

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم با تسلیت به هموطنان بخصوص جامعه دانشگاهی برای حادثه تروریستی کرمان، گفت: «انتقام سخت» از دشمنان را در عرصه علمی می‌گیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حادثه‌ اندوه‌بار و تلخ شهادت هموطنان کرمانی در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌‌ها را متألم کرد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را بر جهانیان و کشورهای مدعی دموکراسی آشکار ساخت.

علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در این باره گفت: ابتدا این حادثه تلخ را به مردم و جامعه دانشگاهی تسلیت می‌گویم، این حادثه در واقع نشان‌دهنده ضعف دشمنان ما است که دست به ترور می‌زنند چرا که اگر قدرت مبارزه در میدان را داشتند، در میدان مبارزه می‌کردند ولی دشمنان ما قدرت مبارزه با میدان جمهوری اسلامی ایران را ندارند و دست به اقدامات وحشیانه و ترور می‌زنند و قشر جامعه را شهید می‌کنند.

وی افزود: ما از این بابت به خودمان می‌بالیم که جمهوری اسلامی به این قدرت رسیده تا دشمنان توانایی مبارزه با او در میدان را ندارند و برای مقابله با جمهوری اسلامی دست به چنین اقدامات خبیثانه‌ای می‌زنند.

خطیبی با بیان اینکه ما انتقام خود را در عرصه پیشرفت علمی از این دشمنان گرفته‌ایم و به امید خدا سخت‌تر از این را هم خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: انتقام سختی که حضرت آقا فرمودند، در انتظار این مزدوران است، یک بخش از این انتقام سخت به نیروی‌‌های نظامی ما مرتبط می‌شود و بخش دیگر را در دانشگاه و جامعه دانشگاهی با رشد علمی به منصه ظهور می‌رسانیم.