کد خبر: 492369

جهاد اسلامی: ترور رهبران فلسطین هرگز مقاومت را از ادامه راهش بازنخواهد داشت

مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ترور رهبران فلسطین هرگز مقاومت را از ادامه راهش بازنخواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از ایرنا، مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ترور رهبران فلسطین هرگز مقاومت را از ادامه راهش بازنخواهد داشت.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از فلسطین الیوم، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: تا زمانیکه تجاوزهای (رژیم) اسرائیل ادامه یابد ما نیز قادریم دشمن را غافلگیر کرده و جنگ را ادامه دهیم.

وی با تاکید براینکه رژیم اشغالگر در توهم بسر می‌برد و به نشر اکاذیب ادامه می‌دهد، افزود: آنها دائما در حال شکست خوردن است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین سه‌شنبه شب نیز در بیانیه‌ای شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت گفت.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: شهادت شیخ صالح العاروری این رهبر ملی بزرگ و نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و جمعی از برادرانش در حمله تروریستی و بزدلانه دشمن صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت می‌گوئیم.

جهاد اسلامی افزوده است: ترور شهید العاروری و همرزمانش تلاشی از سوی دشمن برای گسترش دامنه جنگ و درگیری به منطقه با هدف فرار از شکست میدانی و نظامی خود در نوار غزه و بحران سیاسی کابینه رژیم صهیونیستی در نتیجه ۹۰ روز شکست و ناتوانی در تحمیل شروط و خواسته‌های خود بر ملت فلسطین است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است که گروه‌های مقاومت اسلامی از نظر سیاسی و نظامی دست بالا را دارند.

جهاد اسلامی افزوده است: این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

«صالح العاروری» نائب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

مرتبط ها