کد خبر: 493521

ترابی بازی با هنگ کنگ را از دست داد

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی در جام ملت های آسیا جمعه به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، علیرضا شهاب به بخش رسانه‌ای تیم ملی گفت: مهدی ترابی از ناحیه همسترینگ دردی و گرفتگی داشت و برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی او تحت نظر قرار گرفته و برای بعد از بازی با هنگ کنگ به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی در جام ملت های آسیا جمعه به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

بازی اول تیم ملی ایران مقابل فلسطین با برتری 4 بر یک به پایان رسید.

مرتبط ها