کد خبر: 494895

مسؤولان واحدهای دانشگاه آزاد درآمدهای غیرشهریه‌ای را توسعه دهند

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید در هر یک از استان‌ها آزمایشگاه مرکزی وجود داشته باشد، گفت: مسؤولان واحدها باید درآمدهای غیرشهریه ای از طریق آزمایشگاه‌ها را توسعه دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی سروری مجد قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی، کاوه پیشقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام روح الله صیادیان خواه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های فارس، بوشهر و واحد کازرون در واحد یاسوج برگزار شد.

سروری مجد در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خواستار برنامه ریزی دقیق و مدون برای  کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای شد و گفت: باید از ظرفیت بالای شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه همکاری‌های مشترک با شرکت نفت و گاز استان بهره برد.

وی به پردیس دانشگاهی سرآب تاوه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اشاره و تصریح کرد: در باره این مجموعه بزرگ باید یک کار گروه مشترک شامل دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان مرکزی تشکیل و راه‌های توسعه و برون رفت از وضع موجود این سرمایه عظیم بررسی و بهترین تصمیم اتخاذ شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید در هر یک از استان‌ها آزمایشگاه مرکزی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولان پژوهشی استان‌ها باید درآمدهای غیرشهریه ای از طریق آزمایشگاه ها را توسعه دهند و تمام تمهیدات لازم برای استانداردسازی، اخذ مجوزهای لازم از سازمان استاندارد، انعقاد قراردادهای همکاری‌های مشترک با مراکز علمی و پژوهشی، مشارکت با استان‌های دیگر و کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: همچنین باید از ظرفیت بالای اساتید دانشگاه‌ها در آزمایشگاه‌ها و همکاری‌های دو جانبه با پالایشگاه‌های نفت،گاز و پتروشیمی استفاده شود.

سروری مجد و هیأت همراه در ابتدای ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه با قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مرتبط ها