کد خبر: 495597

بیانیه شورای مرکزی شریان البرز در اعتراض به تفاوت حرف و عمل این تشکیلات

بنابراین دبیر و اعضای شورای مرکزی شریان به جهت صیانت از آرا و مقابله با نگاه بالا به پایین و تحکمی از پایتخت به البرز، منبعد رسماً از این تشکیلات کناره‌گیری می‌نمایند. باشد روزی که حرف با عمل یکی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) به استحضار عموم ملت شریف استان البرز می رساند، به جهت عدم پایبندی مسئولینِ کشوریِ شریان به مواضع و مصوبات استانیِ این تشکیلات و دخالت‌های بسیار در امور داخلی استان و همچنین نداشتن برنامه‌ای مدون در خصوص فعالیت اجتماعی این تشکیلات که در ابتدا مقرر شده بود در چهارچوب کادر سازی و شبکه سازی های مختلف انجام شود، متأسفانه بیشتر بُعدِ سیاسی و انتخاباتی داشت و با تصمیم گروهی در شورای مرکزی استان و همراهی دبیر شریان در استان البرز، از تاریخ ۱۵ بهمن به صورت رسمی شریان در استان البرز منحل و استعفای دسته جمعی این تشکیلات به اطلاع عموم همشهریان عزیز البرزی می‌رسد. لازم به ذکر است خداوند در سوره رعد آیه ۱۱ قرآن کریم می‌فرماید: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند، مگر آنکه خودِ آنها تغییر کنند.

قطعا اعضای شورای مرکزی و دبیر، در انتخابات پیشِ رو با ظرفیت بسیاری که دارند در راستای مشارکت در انتخابات و معرفی شاخصه‌های فرد اصلح تلاش مضاعف خواهند داشت. بنابراین دبیر و اعضای شورای مرکزی شریان به جهت صیانت از آرا و مقابله با نگاه بالا به پایین و تحکمی از پایتخت به البرز، منبعد رسماً از این تشکیلات کناره‌گیری می‌نمایند. باشد روزی که حرف با عمل یکی باشد.

دبیر و اعضای شورای مرکزی شریان

مرتبط ها