کد خبر: 496917

۴۰۰ بازارچه از ۱۵ تا ۲۵ اسفند در استان تهران برپا می‌شود

علیمهری: با توجه به نزدیکی عید نوروز و اهمیت بهره مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹نمایشگاه بهاره در شهر تهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان استان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰روز برپا می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشجو، محمد علیمهری در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران، با اشاره به ایام پیش رو (عید نوروز و ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی) اظهار داشت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و اهمیت بهره مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹نمایشگاه بهاره در شهر تهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان استان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰روز برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان، افزود: ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان عموم مردم به اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان به همت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برپا می‌شود البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی گری تعاونی روستایی میوه با کیفیت و ارزان و اختلاف قیمت حداقل ۴۰درصد با بازار در اختیار مردم می‌گذارد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تهیه بلامانع کالا‌های کالابرگی تاکید و خاطرنشان کرد: در تامین کالای کالابرگ در استان تهران هیچ محدودیتی نداریم. تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ ۳۱ هزار و ۶۹۶ فروشگاه در استان است که از این تعداد۱۴هزار و ۸۰۲در شهر تهران و ۱۶هزار در سطح شهرستان‌های استان تهران فعال هستند.

مرتبط ها