کد خبر: 497835

حضور چهره برجسته اصلاح طلب به همراه همسرش پای صندوق رای

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم بیان کرد: شرکت در انتخابات حق طبیعی و ملی ما است. ما در یک خانواده به نام کشور زندگی می کنیم که نسبت به آن مسئولیت مشترک داریم و باید مسئولیت مان را انجام دهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا عارف با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان مجلس باید شایستگی های عمومی و مسئولیت هایشان را پذیرفته و شرایط و اولویت کشور را بپذیرند.

وی ادامه داد: امروز مهمترین مساله اقتصاد و معیشت است؛ در روابط خارجی با مشکلات جدی روبرو هستیم. باید در مجلس افرادی باشند که شرایط را درک کرده و برای برون رفت از شرایط راهکار داشته و خیلی دنبال شعار نباشند.

عارف بیان کرد: در مجالس گذشته بعضا همکاران و نمایندکان بیشتر دو دغدغه دارند؛ یکی اینکه در نطق هایشان طوری صحبت کنند که به آن ها دوباره رای داده شود و اینکه هیات های نظارت و شورای نگهبان از عملکرد آن ها راضی بوده تا تایید صلاحیت شوند. ان شاءالله این دو نگاه تغییر کرده و تبدیل به نگاه و دغدغه ملی شود.

وی درباره اینکه چرا باید رای داد، گفت: این حق طبیعی و ملی ما است که قانون اساسی به ما داده و باید از آن استفاده کنیم. همچنین در یک خانواده به نام کشور زندگی می کنیم که نسبت به آن مسئولیت مشترک داریم و باید مسئولیت مان را انجام داده و در انتخابات حضور پیدا کنیم منتها باید شرایط حضور در انتخابات هم فراهم شود.

وی توضیح داد: منظور از شرایط حضور، وجود کاندیداهای متنوع و شایسته است تا مردم با آرامش بتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مرتبط ها