کد خبر: 500780

الگوی و عقیده ما در مسئله حجاب نگاه حاج قاسم است

نماینده مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی: گفت: نبود سازوگار مشخص برای مدیریت حجاب از اقدامات ابهام آمیز است؛ البته باید گفت که الگوی ما در این خصوص همان صحبت‌ و نگاه‌های حاج قاسم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، یکی از دانشجویان در دیدار امروز با مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دولت اظهار کرد: بی انصافی است که اگر اقدامات خوب دولت سیزدهم در سفرهای استانی ایشان به منظور احیای سرمایه اجتماعی را نادیده بگیریم،‌ اما جناب رئیس جمهور در محضر مقام معظم رهبری باید عرض کنیم که با دلار ۶۵ هزار تومانی،‌ پراید ۳۰۰ میلیون تومانی و سکه ۴۵ میلیونی سفره کوچک شده است.

حامد عبدالحسینی افزود: نبود سازوگار مشخص برای مدیریت حجاب از دیگر اقدامات ابهام آمیز است؛ البته باید گفت که الگوی ما در این خصوص همان صحبت‌ و نگاه‌های حاج قاسم است. ما معتقدیم موضوع حجاب با برخورد قهری و دستوری حل نمی شود؛ بلکه نیاز به فرهنگ سازی و گفت‌وگو با مردم دارد اما ولنگاری غربی و فریب دختران ایران اسلامی را نمی توانیم تحمل کنیم.

به گفته وی؛‌ یکی از چالش‌های فعالیت رسانه ای فعالیت شبکه های منعاند است با توجه به اینکه برخی از شبکه های معاند به زباله دان تاریخ افتاند،‌هدف این شبکه ها تغییر سبک زندگی اسلامی مردم و استحاله فرهنگی با استفاده از ابراز رسانه است.

این دانشجو ادامه داد: الگوی حکمرانی فرهنگی رسانه‌ای در کشور وجود ندارد به طوری که برخی از افراد با انتقاداز سلبریتی زدگی وارد رسانه ملی شدند اما امروز همه سلبریتی‌ها به رسانه بازگشتند.