کد خبر: 500926

حاشیه‌نگاری «خبرنامه دانشجویان ایران» از دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب؛

آقا خیلی دوستت دارم تا درخواست هدیه‌های متعدد از رهبر انقلاب

در میان صحبت ها رهبر انقلاب به ابراز علاقه یک دانشجو که گفتن : آقا جان خیلی دوست داریم ، فرمودن که خوش به حالتان! شما بنده را میبینید و دوست دارید، من شما را نمیبینم، اما دوستتان دارم! دعای رهبر انقلاب برای دانشجویان در بخش پایانی سخنانشان از دیگر حاشیه‌های این جلسه بود.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ساعت حسینیه امام خمینی (ره) هنوز به ۱۶ نرسیده بود که بخش اعظمی از جایگاه آقایان در حسینیه پر شده بود و به جمعیت بانوان نیز مدام افزوده می‌شد. دانشجویان با سر دادن شعارهایی از جمله "ای پسر فاطمه، منتظر تو هستیم"، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده" و "علمدار تولدت مبارک" انتظار خود را برای دیدن رهبر انقلاب اعلام می‌کردند. حدود ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه بود که رهبر انقلاب از جایگاه اصلی وارد حسینیه شدند و شعارهای دانشجویان به عباراتی نظیر " حیدر حیدر " و "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" تبدیل شد.

پس از تلاوت قرآن از سوی قاری برنامه که مجری او را "یونس شاهمرادی" قاری ممتاز ایرانی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب معرفی کرد با حضور مجری در پشت تریبون حاضر در حسینیه امام خمینی (ره) برنامه رسما آغاز شد. مجری دیدار امسال که از برادران دانشجو بود، خود را معرفی کرد. وی پس از بیان نکاتی، خواستار رعایت وقت تعیین شده از سوی سخنرانان جلسه شد.

در لحظات ابتدایی دیدار یکی از دانشجویان لحظاتی ایستاد و خطاب به رهبر معظم انقلاب گفت که دستی بر صورت ما بکشید که با واکنش و شوخی حضرت آقا مواجه شد و پس از موافقت رهبر انقلاب و اجازه محافظان این دانشجو به سمت ایشان رفتند و لحظاتی در کنارشان به صحبت پرداختند.

دعای رهبر انقلاب برای دانشجویان

فارغ از هدایای متعددی که رهبر انقلاب در این دیدار تقدیم دانشجویان کردند، در این میان یکی از مسائل دیگر کسب اجازه نماینده بسیج دانشجویی از رهبر انقلاب برای عزیمت به مرزهای نبرد با رژیم صهیونیستی که در ادامه با واکنش رهبر انقلاب مواجه شد. پس از گذشت دقایقی مجری برنامه به ترتیب شروع به نام بردن اسامی نماینده های تشکل ها کردند که نفرات نام برده به ترتیب در جایگاه حضور پیدا کردند و به بیانات شان در حوزه های مختلف در محضر رهبر انقلاب پرداختند.

رهبر انقلاب قبل از شروع بیانات اصلی خود به چند نکته اشاره کرد. اول اینکه دیگر اینکه اعتراضات و انتقاداتی که در این جلسه مطرح شد، قابل بحث است. در میان صحبت ها رهبر انقلاب به ابراز علاقه یک دانشجو که گفتن : آقا جان خیلی دوست داریم ، فرمودن که خوش به حالتان! شما بنده را میبینید و دوست دارید، من شما را نمیبینم، اما دوستتان دارم! دعای رهبر انقلاب برای دانشجویان در بخش پایانی سخنانشان از دیگر حاشیه‌های این جلسه بود.