کد خبر: 501170

نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل ملوان صفر-صفر پایان یافت

در آخرین مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مقابل ملوان انزلی متوقف شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تیم پرسپولیس از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان انزلی رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه  مساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: پیام حیدری 

کمک داوران : محمدرضا منصوری، محمد هاشمی نسب

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب تیم پرسپولیس:

امیر رفیعی، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف، عیسی آل کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا( در این بازی به دلیل محرومیت روی نیمکت غایب است.)

ترکیب ملوان انزلی:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، حسین صادقی، مجید عیدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

اتفاقات مهم بازی:

*محمد عمری مهاجم و میلاد سرلک هافبک نیم فصل اول پرسپولیس در این مسابقه در ترکیب اصلی ملوان حضور ندارند. ظاهرا عمری مسموم شده و سرلک هم در ملوان نیمکت نشین شده است. 

دقیقه 16: ارسال زمینی بازیکنان ملوان درمحوطه جریمه پرسپولیس  یک موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد کرد که مدافعان پرسپولیس توپرا دفع کردند.

دقیقه 18: شوت اورنوف را دروازه بان ملوان مهار کرد.

دقیقه 24: شوت عالیشاه بعد از برخورد به مدافعان ملوان راهی کرنر شد که این کرنر حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه 26: اورنوف پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و توپ را به خوبی به کنعانی زادگان پاس داد که شوت او حاصلی برای پرسپولیس نداشت و توپ برگشتی در موقعیت عالی به گولیسانی رسید و او مقابل دروازه نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه 42: عالیشاه در محوطه جریمه ملوان صاحب یک موقعیت گلزنی شد که شوت او را فرعباسی دروازه بان ملوان در دو ضرب به خوبی مهار کرد. 

دقیقه 1+45: ضربه کاشته ملوان روی دروازه پرسپولیس را رفیعی دروازه بان جوان سرخپوشان به راحتی مهار کرد. 

مرتبط ها