کد خبر: 501837

بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است

بانوی سیاستمدار و نماینده مجلس ملی پاکستان گفت: افتخار و خوشحالی ما این است که امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشور پیشرو در جهان است که صادقانه از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا، خانم شاندانه گلزار از حزب جنبش عدالت (پی تی آی) طی گفت وگویی در شبکه جیو نیوز پاکستان اظهار داشت که ایران را تنها کشوری می دانیم‌ که در کنار غزه و فلسطین ایستاده است.

وی با تمجید از رهبری امام خمینی (ره) و اهمیت انقلاب اسلامی برای بهبود وضعیت سیاسی و اجتماعی مردم ایران، افزود: ایران تنها کشور پیشرو در دفاع از مردم غزه است و این مایه افتخار و خوشحالی ما است.

در روزهای گذشته وزیر دفاع پاکستان طی اظهاراتی در تلویزیون با اذعان به اینکه دلیل دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران، حمایت این کشور از ملت مظلوم فلسطین است، تاکید کرده بود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران یعنی تجاوز به تمامیت ارضی آن و لذا اقدام تهران علیه این تجاوز یک پاسخ دفاعی و متناسب بود.

از زمان اجرای عملیات وعده صادق علیه رژیم متجاوز صهیونیستی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، افکار عمومی در پاکستان، احزاب، صاحبنظران و رسانه‌های این کشور ضمن اذعان به حق مشروع ایران برای دفاع از خود در برابر تجاوز خارجی، همبستگی کامل کشورهای منطقه و جهان اسلام از جمله پاکستان با ایران را خواستار شده و تاکید کردند که ایران بازدارندگی اسرائیل را نابود کرد.

مرتبط ها