به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی تداوم گرمای شدید و کمسابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانکها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) یکشنبه تعطیل خواهند بود.
تاریخ انتشار: شنبه 06 مرداد 1403 - 09:49
کد خبر: 511883
یکشنبه تعطیل شد
گرمای بیسابقه هوا طی دو روز ابتدایی هفته به تعطیلی ادارات دولتی و بانکها در روز یکشنبه منجر شد.
مرتبط ها