کد خبر: 513921

چرا حماس تل آویو را هدف قرار داد؟

علیرضا تقوی نیا، فعال فضای مجازی در توئیتر نوشت:

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»

در حالی که جنگ فرسایشی در غزه وارد ماه یازدهم خود شده ، امروز حماس با دو راکت سنگین تل آویو تاکید می کنم تل آویو (مرکز قدرت صهیونیسم) رو هدف قرار داد تا نشون بده نتانیاهو و گالانت در حال دروغ گفتن به افکار عمومی اشغالگران هستند.

نتانیاهو مدعی است حماس را نابود کرده‌ است.

چرا حماس تل آویو را هدف قرار داد؟