کد خبر: 514537

سعید تواناراد؛

کدام وفاق ملی؟!

کجای این عزل و نصب‌ها وفاق ملی است آقای دکتر پزشکیان؟ مگر شما در هیئت دولت دستور ندادید که در تغییر معاونت‌های ورارت‌خانه‌ها عجله نشود و عملکردها بررسی شود؟ خلاف واقع گفتید یا خلاف دستور شما عمل شده و ساکتید؟ اصلاً آقای پاک‌نژاد مدیرعامل سابق شرکت پخش و پالایش را دید؟ گزارش‌های او را شنید؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از سعید تواناراد*/// امروز ۳ شهریور سال ۱۴۰۳، تنها یکی دو روز پس از اخذ رأی اعتماد، آقای #پاک_نژاد (وزیر نفت دولت جدید) در روز بین التعطیلین، مدیرعامل مهم‌ترین شرکت جمهوری اسلامی (شرکت پخش و پالایش نفت) را بدون بررسی عملکرد و گزارشات فنی، تغییر داد و یک جوان متولد سال ۱۳۶۹ (آقای صادق عظیمی‌فر از جوانان اصلاح طلب) را منصوب کرد. این حق ایشان بعنوان وزیر است و بررسی شرایط قانونی آن برعهده نهادهای ناظر است. اما نکته مدنظر بنده در این ماجرا این‌جاست که ببینید آن‌ها این‌گونه کادرسازی می‌کنند و در نظام رشد می‌کنند، جریان انقلاب هم درگیر این است که نکند رفقای خودی را با کوهی از سابقه و توان اجرایی به جایی معرفی کنیم و انگ قدرت طلبی بخوریم؟!

یا دهر، اف لک من خلیل...

وقتی یک استاد دانشگاه کم‌سواد و متخلف جریان غیرانقلابی از دانشگاه اخراج می‌شود، از صد جا صدا بلند می‌شود. همین چند ماه پیش حدود ۳۰۰ نفر بچه انقلابی را از #بنیاد_مستضعفان انقلاب اسلامی نه فقط عزل بل‌که اخراج کردند و در دستگاه زیرمجموعه رهبری مشتی افراد شائبه‌دار را حاکم کردند، واکنش ما بعنوان جریان انقلابی چه بود؟ والله قسم برخی سکوت‌ها و فریاد نزدن‌ها گناه کبیره است...

کجای این عزل و نصب‌ها وفاق ملی است آقای دکتر پزشکیان؟ مگر شما در هیئت دولت دستور ندادید که در تغییر معاونت‌های ورارت‌خانه‌ها عجله نشود و عملکردها بررسی شود؟ خلاف واقع گفتید یا خلاف دستور شما عمل شده و ساکتید؟ اصلاً آقای پاک‌نژاد مدیرعامل سابق شرکت پخش و پالایش را دید؟ گزارش‌های او را شنید؟

اصلاً آقای حسین دهقان رزومه آن ۳۰۰ جوان را دید؟ بررسی کرد کدام یک اندک تخلفی دارند؟ بخش اقتصادی #بیت سرنوشت آن ۳۰۰ جوانی که برای اجرای فرامین رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی وارد عرصه شدند و با کمترین حقوق‌های تاریخ بنیاد مستضعفان کار کردند، را بررسی کرد؟ برای هیچکس مهم است که نیروهای انقلابی در این #تصفیه_بزرگ، به چه سرنوشتی دچار می‌شوند؟

چه چیزهایی با این چشم‌ها دیدیم در این نظام، اما برای همیشه جانم فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی...

سر خم می سلامت، شکند اگر سبویی

*فعال سابق دانشجویی