کد خبر: 524386

عراقچی به بغداد رفت

وزیر امور خارجه با هدف رایزنی‌ سیاسی با مقامات عراقی در خصوص تحولات سوریه، لحظاتی پیش تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه با هدف مشورت‌ها و رایزنی‌های سیاسی با مقامات عراقی در خصوص تحولات سوریه، لحظاتی پیش تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.

مرتبط ها