کد خبر: 530934

بازگشت هاشمی‌نسب به نیمکت آبی‌ها

عضو جدید کادر فنی استقلال در داربی روی نیمکت تیم خواهد نشست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، باشگاه استقلال با مهدی هاشمی‌نسب برای حضور در کادر فنی این تیم به توافق رسید.

هاشمی‌نسب از فردا در تمرین استقلال حضور یافته و در دربی پایتخت روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست.

هاشمی‌نسب زمان حضور جواد نکونام به کادر فنی استقلال اضافه شده بود اما در ابتدای فصل از این تیم جدا شد.