به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به ضربه وزارت اطلاعات در انتقال حجم بالای اسناد رژیم اسرائیل به داخل ایران، نوشت: «دیگر نقطه محرمانه، مخفی، خارج از تیررس و امنی در سرزمینهای اشغالی وجود ندارد!»
تاریخ انتشار: سه شنبه 20 خرداد 1404 - 01:19
کد خبر: 537612
سرزمینهای اشغالی دیگر نقطه امنی ندارد
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به ضربه وزارت اطلاعات به رژیم صهیونیستی نوشت: دیگر نقطه محرمانه، مخفی، خارج از تیررس و امنی در سرزمینهای اشغالی وجود ندارد!
مرتبط ها