کد خبر: 538846

بقائی:

عراقچی گفتگوهای ثمربخشی با بن سلمان داشت

بقائی سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد عراقچی گفتگوهای ثمربخشی با بن سلمان، وزیر خارجه و وزیر دفاع سعودی داشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه در فضای مجازی نوشت: دکتر عراقچی وزیر امور خارجه گفتگوهای ثمربخشی با ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان، وزیر امور خارجه امیر فیصل بن فرحان و وزیر دفاع امیر خالد بن سلمان راجع به روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه داشت.

وزیر خارجه کشورمان در راه بازگشت از برزیل توقفی کوتاه در جده داشت و با مقامات بلندپایه سعودی دیدار کرد.

مرتبط ها