کد خبر: 541603

ادارات خراسان شمالی چهارشنبه تعطیل شد

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:ادارات و مراکز آموزشی خراسان شمالی روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه تعطیل شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سید مجتبی علوی مقدم عنوان کرد: با توجه به تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران و با توجه به افزایش دما، افزایش مصرف برق و در راستای جلوگیری از خاموشی‌ها و با هدف مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و مؤسسات دولتی، مدارس، آموزشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی به استثنای مراکز امدادی، درمانی خدماتی در روز چهارشنبه، مورخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۴ تعطیل است.

وی تاکید کرد: از کلیه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود نسبت به کاهش مصرف برق به منظور کمک به دستگاه‌های خدمات رسان در انجام خدمت رسانی به همه بخش‌های استان همکاری لازم به عمل آورند.

مرتبط ها