به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با ابلاغ دستور موقت کمیته انضباطی،مجتبی حسینی،سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل اظهارات منتشره از سوی وی پس از بازی مقابل خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم شد.وی تا 48 ساعت فرصت دارد دفاعیات خود را درباره موضوعات مطروحه به کمیته انضباطی ارائه دهد.
تاریخ انتشار: شنبه 04 بهمن 1404 - 23:34
کد خبر: 552182
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تا اطلاع ثانوی محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم آلومینیوم اراک را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم کرد.
مرتبط ها