تاریخ انتشار: یکشنبه 31 خرداد 1405 - 18:30
کد خبر: 558699
انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیانیهای با اشاره به محدودیتهای اعمالشده برای منتقدان تفاهم اسلامآباد، تصریح کرد که مردم ایران که قرار است هزینههای این تفاهم را متقبل شوند، حق دارند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند. در این بیانیه آمده است: بستن میکروفون منتقدان و قطع آنتن زنده، پاک کردن صورت مسئله است و نشان از ناتوانی در مواجهه با نقدهای منطقی دارد. این تشکل دانشجویی از دولت خواست که بهجای تقابل رسانهای، در صحن علنی مجلس حاضر شود و پاسخگوی نقدهای وارد بر این تفاهمنامه باشد.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در توئیتی با اشاره به محدودیتهای اعمالشده برای منتقدان تفاهم اسلامآباد، تصریح کرد که مردم ایران که قرار است هزینههای این تفاهم را متقبل شوند، حق دارند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.
متن کامل توئیت:
بستن میکروفون منتقدان و قطع آنتن زنده، پاک کردن صورت مسئله است. مردمی که قرار است بارِ عواقب این تفاهمنامه را بهدوش بکشند، نامحرم و غریبه نیستند! دولت اگر به مسیر خود مطمئن است، باید بهجای تقابل رسانهای، در صحن علنی مجلس پاسخگوی نقدها باشد.