کد خبر: 6222

اعتراف سی ان ان به ریزش در جریان فتنه

این شبکه با اشاره به کم‌تحرکی آشکار سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در جریان حوادث پس از انتخابات، نقش عمده‌ای در تحریک به آشوب‌ها ایفا کردند، گفت: پایگاه های اطلاع رسانی و وبلاگ های حامی مخالفان در ایران به صورت فزاینده ای نقش رهبران مدافع اصلاحات را مورد انتقاد قرار می دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در گزارشی از موج سرخوردگی و ریزش در جریان فتنه که این شبکه از آن به‌عنوان جریان مخالفان در ایران نام می‌برد، یاد کرد و افزود: این گروه مخالفان به‌ویژه پس از مراسم 22 بهمن کاملاً‌ دلسرد شده‌اند.

سی‌ان‌ان تأکید کرد: با ضعیف شدن جنبش مخالفان در ایران بسیاری از هوادران این جنبش مایوس و سرخورده شده اند.

سی‌ان‌ان که خود در جریان این حوادث، با انتشار تصاویر آشوب‌ها نقش مهمی در ناآرامی‌های ایران ایفا کرده و به‌نظر می‌رسد اکنون از توقف این روند و ریزش شدید در جریان فتنه ناراضی است، ادعا کرد: وبلاگ‌های مخالفان در ایران همچنین به احتمال و توانایی بعهده گرفتن نقش رهبری در جنبش مخالفان از سوی نوه بزرگ آیت‌الله خمینی رهبر فقید ایران اشاره می کنند.

این شبکه تلویزیونی در ادامه ادعای خود افزود: سید حسن خمینی به عنوان هوادار مخالفان شناخته می شود.

سی‌ان‌ان با اذعان به شکست بزرگ فتنه‌گران در مراسم سالگرد 22 بهمن اضافه کرد: در ایران گروه مخالف پس از مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاملاً‌ دلسرد شده است.

اعتراف به موج ناامیدی و ریزش در حالی از سوی رسانه‎های غربی قابل چشم‌پوشی نیست که این رسانه‌ها طی ماه‌های گذشته تمام توان خود را برای القای ناآرامی‌های گسترده در ایران به‌کار بسته و کوچک‌ترین حوادث را نیز با ترفندهای تبلیغاتی برجسته‌سازی می‌کردند.

مرتبط ها