کد خبر: 7123

یک سگ مارادونا را گاز گرفت

طبق گزارش شبکه های تلویزیونی آرژانتین، مارادونا از ناحیه صورت مصدوم شده و تحت عمل جراحی سبک قرار گرفته و قرار است سه شنبه شب مرخص شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، دیه گو مارادونا مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین روز سه شنبه بعد از آنکه یکی از سگ هایش او را گاز گرفت، در بیمارستان بستری شد. یک سخنگوی بیمارستان خصوصی بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین که مارادونا در سال دو هزار و هفت برای درمان ناراحتی های ناشی از مصرف الکل در آن بستری شده بود، بستری شدن وی در این بیمارستان را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوئنوس آیرس، مارادونا بعد از کناره گیری از فوتبال در دهه نود، با مشکلات جسمی بسیاری روبرو بوده و بارها بستری شده است.

 

مرتبط ها