تاریخ انتشار: شنبه 1393/07/19 - 16:27
کد خبر: 144524

نقشه رسانه‌های خارجی برای حاج قاسم

خبرنامه دانشجویان ایران: خبرگزاری فرانسه با انتشار مطلبی تحت عنوان «نخبه‌ی مرموز ایرانی در تصاویر نادر عراق» پیرامون سردار قاسم سلیمانی، به تصاویر منتشر شده از این سردار سرافراز در جبهه‌های عراق و سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش فارس؛ ای‌اف‌پی بویژه تصویر جدید سردار سلیمانی در جمع پیشمرگه‌های کرد را مورد اشاره قرار می‌دهد و تصریح می‌کند که سردار سلیمانی با لبخند همیشگی و موهای سپیدش به راحتی در این تصویر قابل شناسایی دیدن است.
این خبرگزاری فرانسوی همچنین با ادعای اینکه ایران حضور سردار سلیمانی را در سوریه تکذیب کرده است! می‌نویسد: فروپاشی ارتش عراق به دست مسلمانان سنی مسلح، آن‌هم در نزدیکی مرزهای ایران سبب ترس تهران است!
خبرگزاری یاد شده همچنین از قول یکی از مقامات آمریکایی،‌ سردار سلیمانی را با یکی از شخصیت‌های خیالی در یک فیلم سینمایی مقایسه می‌کند.
* سردار سلیمانی از شخصیت‌هایی است که به دلیل نگرش و عملکرد انقلابی محض؛ رسانه‌های خارجی دقیقاً نمی‌دانند با چه محاسبه‌ای باید با او و رخدادهای پیرامونش برخورد کنند.
فرمانده سپاه قدس با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نمی‌کند و فقط برخی سخنرانی‌ها و تصاویر مربوط به اوست که در دسترس رسانه‌های خارجی قرار دارد.
رسانه‌های خارجی در تمام طول سال‌های فرماندهی سردار سلیمانی، با وجود تلاش فراوانی که انجام داده‌اند اما هرگز نتوانستند از فرمانده کرمانی‌الاصل سپاه قدس تصویری با محتوای خشن و مرموز و یا عامل اختلاف شیعه و سنی بسازند.
سلیمانی با خانواده شهدای سنی دیدار می‌کند، با پیشمرگه‌های سنی کردستان عراق عکس یادگاری می‌گیرد و حتی آنها را فرماندهی می‌کند، با دوستان لبنانی‌اش در مراسم تشییع شهدای شیعه‌ی سوریه شرکت می‌کند، در صحنه نبرد از جلیقه ضد گلوله استفاده نمی‌کند، گاهی با دوستانش در شهرهای مختلف ایران دیدار می‌کند و در عین حال میان مقامات منطقه خاورمیانه نیز در صورت نیاز، نفوذ زیادی دارد و تصمیمات او مقامات بلندپایه کشورهای منطقه در سطح ریاست جمهوری، نخست وزیر و فرماندهان رده بالای نظامی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
آخرین راهبرد شبکه رسانه‌های صهیونیستی در قبال سردار سلیمانی، اخذ نسخه‌ای از هیچکاک مبنی بر ضرورت پیچیده سازی به منظور نشان دادن تیپیک مرموز و ترسناک است.
آنها تلاش می‌کنند با مطرح کردن صفاتی همچون مرموز، در سایه و ترسناک! در کنار پیگیری راهبرد اصلی مطرح کردن وی به عنوان عامل اختلاف شیعه و سنی؛ به این هدف جامعه عمل بپوشانند.
مسئله‌ای که تاکنون رخ نداده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top