تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/08/06 - 11:22
کد خبر: 146098

گلایه نماینده مردم زاهدان از رئیس‌جمهور

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع‌گیری‌های جدی رئیس جمهور در خصوص اسیدپاشی‌های اخیر گفت: ای کاش رئیس جمهور هیاتی را برای بررسی ناامنی‌ها در استان سیستان و بلوچستان تعیین می‌کرد و در مورد مسائل استان ما هم دچار بی‌خوابی می‌شد.

به گزارش مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکری گفت: رئیس جمهور و مسئولان نسبت به بحث اسیدپاشی عکس‌العمل جدی نشان دادند و رئیس جمهور گفت من آرام نخواهم گرفت تا تکلیف روشن شود.

وی با اشاره به ناامنی‌ها در استان سیستان و بلوچستان افزود: در روز نخست سفر رئیس جمهور به شهرستان ما، یک معلم که بچه 6 ماهه داشت و یک سرباز به شهادت رسیدند. چندی پیش، معلمی در استان ما به ضرب گلوله‌ای توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسید.

شهریاری تصریح کرد: ای کاش رئیس جمهور هیاتی را تعیین می‌کردند تا این موضوع را بررسی کند. ای کاش رئیس جمهور در مورد مسائل استان ما هم دچار بی‌خوابی می‌شد. ای کاش قوه قضائیه و سایر نهادهای امنیتی موضوع ناامنی در استان را بررسی می‌کردند.

در ادامه، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این مساله بسیار مهم است و باید مورد بررسی قرار گیرد و در همین راستا کمیسیون امنیت ملی ناامنی در آن بخش از کشور را که موجب دغدغه مردم شده است، بررسی خواهد کرد.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
محمد علی
1393/08/06 - 14:56

ای کاش . ای کاش ای کاش ای کاش ............ اسید پاشی کاری حیوانی است و کار همانهایی است که به ان دامن میزنند و دیگران را زیر سئوال میبرند و اما اینکه فتنه گرها را بر سر کار اوردن از اسید پاشی بدتر است و اینکه شیعه باشی و خودت شیعه را سر ببری بدتر است و اینکه مرزبانان بیگناه به شهادت برسند بدتر است و اینکه معلمی به شهادت برسد بدتر است و اینکه اوباش غرب پول خرج میکنند و مزدور راه می اندازند که مملکت را به هم بزنند و ما هم نادانسته به انها کمک میکنیم بدتر است
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top