تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/11/29 - 13:46
کد خبر: 158449

بهروز کلاته

پیش به سوی راه اندازی جنبش مبارزه با مفاسد اقتصادی

پیش به سوی راه اندازی جنبش مبارزه با مفاسد اقتصادی

خبرنامه دانشجویان ایران: بهروز کلاته*// اوج شلوغی ها بود، در گیر و دار دعوای سیاسیون که منجر به فتنه 88 شد بخشی از نگاه ها هم به سمت انتصابات دولت جدید احمدی نژاد بود، سال 88 من دانشجوی ترم سه و چهار رشته مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی دانشگاه دریانوردی چابهار بودم و در انجمن اسلامی دانشجویان بشدت فعال بودم.

موج آمد و شد خبرها آنقدر زیاد بود که گاهی مجبور بودیم برد خبری انجمن را روزی دو یا سه بار به روز کنیم تا از اخبار عقب نمانده باشیم، مثلا خبر حضور فرزند اناث فلان آقا که با حضورش درخیابان ها آشوب های خیابانی را مدیریت کرده بود یا اعتراض دانشجویی به حوادث کهریزک البته در این گیر و دار نیم نگاهی هم به انتصابات جدید دولت احمدی نژاد داشتیم از اعتراض به معرفی کامران دانشجو بعنوان وزیر علوم تا معاونین رئیس جمهور! و همین موضع گیری های مختلف بر و بچه های انجمن را در منگنه قرار داده بود از طرفی حامیان سیاسی فتنه که «اهل قلم و ادب» بودند به انجمن اسلامی اعتراض می کردند که چرا از احمدی نژاد حمایت می کنید و از طرفی برخی مذهبیون هم بعلت اعتراض به انتصابات و سیاست های دولت احمدی نژاد ما را فتنه گر می نامیدند!

خوب یادم است که برگه متن اعتراض به حکم محمدرضا رحیمی بعنوان معاون اول رئیس جمهور را با هادی پور احمد (هر کجا هست خدایا به سلامت دارش) پرینت گرفتیم و روی برد انجمن نصب کردیم و نسبت به فسادهای اقتصادی وی بشدت اعتراض کردیم اما پنبه در گوش احمدی نژاد آنقدر زیاد بود که صدای اعتراض ما را (دانشجویان سراسر کشور) نسبت به این انتصاب ناشایسته نشنید شاید هم شنید و خودش را به آن کوچه معروف زد!

این همه را نوشتم تا در کنار مروری بر مواضع  انجمن اسلامی به این نکته اشاره کنم که بعد از 5 سال از آن اعتراضات اینک چقدر خوشحالم که قوه قضاییه به جرائم رحیمی رسیدگی کرده است شاید آن روزها که ما اعتراض می کردیم و البته ناسزا می شنیدیم اصلا به ذهنمان هم خطور نمی کرد که یک روزی نتیجه اعتراضاتمان را به این وضوح ببینیم!

و اما اینک که قوه قضاییه دست به مبارزه با مفاسد اقتصادی زده است و بی محابا وارد صحنه شده است قطعا انتظار می رود دانشجویان برخورد بدون مصلحت اندیشانه با مفاسد اقتصادی از قوه قضاییه مطالبه کنند.

امروز نگاه پدران و مادران ما به ماست تا بعنوان چشم آگاه جامعه جنبش مبارزه با مفاسد اقتصادی را راه بیاندازیم و نگذاریم زالو صفتانی که خون مردم را می مکند بیت المال مسلمین را به تاراج ببرند!

یادمان باشد «من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه بر می خیزند» پس بیاید همه باهم یک دل و یک صدا فریاد مبارزه با فساد اقتصادی بر آوریم و نگذاریم فرزند فلان آقا که در حال حاضر به اتهام دست اندازی به هزاران میلیارد پول بیت المال در حال محاکمه است از چنگال عدالت بگریزد حتی اگر نامش مهدی باشد و پدرش اهل رفسنجان!

* عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top