تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/08/18 - 14:14
کد خبر: 184531

مدرس ترانه سرایی دانشگاه علامه طباطبایی در آغوش گلرویی و عقیلی +عکس و سند

مدرس ترانه سرایی دانشگاه علامه طباطبایی در آغوش گلرویی و عقیلی +عکس و سند

مرکز آموزش دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون شعر و ادب این دانشگاه اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان «کارگاه تدریس ترانه نویسی» با حضور فردی به نام «مونا برزویی» نموده که در قالب 6 جلسه از 10 آبان ماه در ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، واقع در خیابان کریمخان، بعد از پل کریمخان، نبش خیابان آبان شمالی، طبقه سوم دانشگاه از ساعت 17 تا 20 برگزار می گردد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون شعر و ادب این دانشگاه اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان «کارگاه تدریس ترانه نویسی» با حضور فردی به نام «مونا برزویی» نموده که در قالب 6 جلسه از 10 آبان ماه در ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، واقع در خیابان کریمخان، بعد از پل کریمخان، نبش خیابان آبان شمالی، طبقه سوم دانشگاه از ساعت 17 تا 20 برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه علامه طباطبایی در حالی اقدام به برگزاری چنین کارگاهی به صورت منسجم نموده و با درج آگهی ثبت نام آن در سایت رسمی دانشگاه رپورتاژ خبری رفته است که با توجه به سوابق فردی که جهت تدریس این کارگاه دعوت شده است نمی توان انتظار ترویج شعر و ادب فارسی را در چنین کارگاهی داشت و بیشتر به محفلی جهت شبکه سازی و ترویج موسیقی و ترانه هایی با محتوای نامناسب محیط دانشگاه شبیه است و این در حالی است که بارها و بارها از سوی مسئولان تصمیم گیر در حوزه دانشگاهی و همچنین رهبری انقلاب اصل ترویج موسیقی در محیط دانشگاه ها منع شده است.

حال مسئولان فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی باید به این سؤال اساسی افکارعمومی پاسخگو باشند که آیا برگزاری جلسات تدریس ترانه سرایی و به نوعی درگیر کردن جوان دانشجو با ترانه سرایی آسیبی بیشتر و عمیق تر از برگزاری یک کنسرت موسیقی یکی- دو ساعته ندارد؟! و آیا دانشگاهی که همچنان بر موضع اصولی برگزاری کلاس های درسی خود به صورت جداگانه اصرار می ورزد؛ توجیهی بر برگزاری مختلط کارگاه ترانه سرایی با مدرسی بدحجاب در ساعاتی از شب دارد؟!

البته شاید این سؤالات بدون شناخت دقیق فرد مدرس کارگاه که از سوی این دانشگاه دعوت شده است آنچنان هم حساسیت برانگیز نباشد؛ اما این اشکال آنجایی تبدیل به بحران و نفوذ فرهنگی در محیط دانشگاهی می گردد که سوابقی از «مونا برزویی» را که تنها بخش کوچکی از فعالیتهای وی بوده و تنها با یک جستجوی ساده اینترنتی قابل دستیابی است را مرور کنیم.

مونا برزویی متولد اردیبهشت 1363 است که بیش از 10 ترانه خواننده ضدانقلابی همچون شادمهر عقیلی را سروده و همچنان با وی همکاری و ارتباطات نزدیکی دارد.

براساس این گزارش ارتباطات وی با این خواننده ضدانقلاب در حدی است که در کتابی تحت عنوان «تقدیر» که توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است وی تحت عنوان «ش ع» برای وی می نویسد:

وی همچنین با افرادی همچون یغما گلرویی که سابقه ترانه سرایی برای خواننده هتاکی همچون شاهین نجفی را در پرونده کاری خود دارد، ارتباط دارد.

گلرویی در کنار فرد هتاک دیگری به نام «سیدمهدی موسوی» حلقه ای را در بین اهالی علاقمند به شعر (البته به اصطلاح شعر) مدیریت می کنند که در شبکه های اجتماعی فیلتر شده به تبلیغ بی بند و باری جنسی و انحرافات اخلاقی و تولید اشعار سیاسی در حمایت از فتنه 88 مشغولند.

مهدی موسوی که تخصصش داروسازی است نقش پدر خوانده این حلقه را برعهده دارد. وی خود را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می داند و بر اساس اطلاعات به دست آمده از وبلاگش از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول است. موسوی در آخرین آلبوم شاهین نجفی سه اثر از وی دیده می شود که از آنها می توان بعنوان سخیف ترین و مستهجن ترین ترانه های فارسی نام برد. ترانه هایی که با تولید کلیپ برای آنها و انتشار در فضای مجازی، رفتارهای جنسی غیرمتعارف، همجنس بازی، مصرف مشروبات الکلی، بی بند و باری و رذائل اخلاقی دیگر تبلیغ می شود.

مهدی موسوی چه کسی است؟

وی با اظهار برادری با این خواننده مرتد و در تأیید و تبلیغ اثر مبتذلش می گوید: "خبر خوب این روزها انتشار آلبوم خواننده ی محبوب «شاهین نجـفی» است. باعث خوشحالی و مسرّت است که لطف برادر عزیزم شامل من هم شده و سه شعر از من را در این آلبوم قرار داده است. از دور، دست همه ی آنهایی را که با همکاری در به وجود آوردن این آلبوم، بهترین لحظات این روزهایم را ساختند می بوسم و می گویم: متشکرم!"

سیدمهدی موسوی در 16 آذرماه سال 92 به اتهام توهین به مقدسات، تبلیغ علیه نظام، اقدام علیه امنیت ملی، ارتباط با رسانه‌های خارجی و هنرمندان اپوزیسیون خارج از کشور بازداشت و در تیرماه سال جاری از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به ۹ سال حبس و ۹۹ ضربه شلاق محکوم گردیده است.

یغما گلرویی در کنار مهدی موسوی و شاهین نجفی، مثلثی را تشکیل داده اند تحت عنوان "ما شریم". گروهی با رویکرد و هدف مشخصی که ترانه های "شاهین نجفی" ویترین آن می باشد.

گلرویی فردی است که اشعار ضدانقلاب هم می سراید و به دست خوانندگان به اصطلاح آن ور آبی می رساند و از این کار خود ابایی هم ندارد، صراحتاً با آنها عکس می گیرد و می گوید که فلان شعر را من گفته ام؛ یغما گلرویی ترانه سرایی است که این روزها محتوای بسیاری از فعالان هنری "ضدامنیت فرهنگی کشور" را تامین می کند و با این خانم مدرس ترانه سرایی دانشگاه علامه طباطبایی نیز ارتباط دارد.

یغما گلرویی

یغما گلرویی

تحقیقات میدانی خبرنگار ما نشان می دهد که جریانی سازماندهی شده در تلاش است تا افراد کمتر شناخته شده مرتبط با مثلث «گلرویی، موسوی و شاهین نجفی» را وارد تورهای فرهنگی کرده و در قالب کارگاه های آموزشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی عضویابی گسترده ای را انجام دهند. بنابراین در رسانه های مختلف شروع به چهره سازی از ایشان کرده و برنامه های گذشته و آتی آنها را با تفصیل پوشش می دهند. به عنوان مثال به رپورتاژی که این رسانه ها برای «مونا برزویی» رفته اند توجه کنید:

"خالق ترانه «امپراطور» پس از اولین جلسه کارگاه ترانه‌اش به کافه «بعضیا» می‌رود و با مخاطبان خود دیدار خواهد داشت. مراسم جشن امضای کتاب «تقدیر» روز دوشنبه یازده آبان در این کافه که «علی ضیا» چندی پیش آن را تاسیس کرد برگزار می‌شود. کافه بعضیا از ساعت 16 الی 18 دوشنبه هفته آینده پذیرای این برنامه خواهد بود.

این ترانه‌سرا سپس عازم دیار نصف جهان می‌شود و مجموعه ترانه‌های خود را برای مخاطبانش در آن دیار به ارمغان خواهد برد. برزویی روز چهارشنبه سیزده آبان کتاب تقدیر را در کتاب‌فروشی فرهنگ دیجیتال شهر اصفهان به نشانی خیابان چهارباغ عباسی، خیابان سیدعلی خان امضا خواهد کرد. این برای اولین بار پس از انتشار کتاب تقدیر است که مونا برزویی برای برگزاری جشن امضای آن به یکی از شهرهای ایران سفر خواهد کرد. همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که چنین برنامه‌ای قرار است به زودی در سایر شهرهای ایران هم برگزار شود."

حال مخاطبین خود می توانند قضاوت کنند این جلسات کارگاهی که به صورت شبانه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد، با هدف پرورش نیروهای متعهد در جنگ نرم با دشمن هستند یا ظرفیتی جهت شبکه سازی دشمن در عمق استراتژیک کشور یعنی دانشگاه.

«خبرنامه دانشجویان ایران» منتظر پاسخ مسئولان فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/08/18 - 20:33

چه تصاویر جذابی! چه تبلیغ فوق العاده ای!
واقعا که.
سایت محترم خبرنامه دانشجویان ایران!
آیا واقعا متوجه نیستید این سبک خبر رسانی نه تنها افشاگری علیه جریان اسلام ستیز نیست که در واقع تبلیغ برای این افراد است؟ چه اصراری به درج تصاویر این عفریته ها دارید؟ همان اعلام خبر کافی نبود؟
قطعا با همین سبک خبر رسانی اقلا چند صد نفر به حاضران جلسات مذکور افزودید!
زعیم زاده
1394/08/19 - 10:05

دوست عزیز ناشناس! در عصر حجر که زندگی نمی کنیم، کسانی که خانم برزویی رو می شناسند و کارهاش رو پیگیری می کنند حتما عکس های بدتر از این هم از این بنده خدا دیدند اونهایی هم که نمی شناسند و عموما مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند تا عکس ها رو نبینند باور نمی کنند و عموما هم حال ی سرچ ساده رو هم ندارند.
علی
1394/08/19 - 10:17

این جای تاسف دارد که دانشگاهی آن هم دانشگاهی که نام یکی از بزرگترین دانشمندان اسلام مردی که از هر نظر اسوه همه کشورهای جان علم اسلام است توسط عده ای نفوذی فرهنگ باخته غربی و فرنگی با تدارک دیدن چنین کلاس هایی آبروی چندین و چند ساله ی نظام مقدس اسلامی و دانشگاهی را به تمسخر بگیرند و با دعوت از چنین افرادی با این گذشته و این نوع برنامه ها در تلاش هستند که فساد اخلاقی را در دانشگاه ترویج دهند واقعا جای تاسف دارد
باران
1394/08/19 - 10:25

مرکز آموزش دانشگاه علامه در حال انجام و در راستای تحقق شبکه های ماهواره ای چون جم و فارسی 1 عمل کرده و در تلاش است اهداف فرنگی و نه فرهنگی را به پیش ببرد.
میم
1394/08/19 - 17:31

متاسفم براتون با این اراجیفی که اسمشو گذاشتید خبر!
m2
1394/08/22 - 20:47

متاسفم كه جايي دارم زندگي ميكنم كه به خاطر برگزار شدن كلاس شبانه و يا دوست بودن با يه سري ادمي كه همكارت هستن بايد اينجوري باهات برخورد بشه
خانم برزويي ترانه رو ميشناسه پس ميتونه آموزشش بده
با تشكر فعال ترانه و موسيقي
راسپینا
1394/08/23 - 10:53

متاسفام برای مملکتی که خبرگزاریش اینه!!!
دانشجو
1394/08/23 - 14:08

اگر دانشگاه با این افراد الوده بشه دانش....... میشه .......................
ناشناس
1394/08/24 - 16:28

با سلام
واقعا بسي جاي تاسف است كه براي گارگاه تخصصي وقت ازاد جاي خالي و هزينه ندارند اما براي ترانه سرايي کارگاه همه چي وفق مراد است بايد تبريك گفت به تفكر سازنده مسئولان حوزه فرهنگي كه چه زيبا انديشيدند و در جهت اسلامي شدن دانشگاه قدم برداشتند كه دانشجويان ما ترانه را بيشتر در مشاغل آينده نياز دارند نه كارگاه علمي
نفر
1395/02/06 - 02:43

وااای آدرس رو دقیق نوشتی، خ طبقه پلاک؟ حالا که چی، خجالت نمیکشی آدرسو نوشتی که یه مشت بی سروپای از خدا بی خبر برن اونجا مزاحم زن و بچه ی مردم بشن. یه ذره مردانگی تو وجودت نیست، میدونم وجود نداری این نظر رو منتشر کنی، واسه خودت نوشتم یه هم وطن بهم اثبات شده که به هیچی اعتقاد نداریید ولی لااقل آزاده باشید.
تورهای مسافرتی آفری
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
وکیل مدافعان شیطان در تهران!
۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
بارش‌های اخیر شدت خشکسالی را کاهش نداد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top