تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/03/10 - 15:50
کد خبر: 200994

توهین برخی اصلاح‌طلبان به نمایندگان مستقل

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: توهین به نمایندگان مستقل توسط برخی رسانه ها و چهره های اصلاح طلب از عدم عقلانیت آنها نشات می‌گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بهروز کلاته عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: آن چیزی که برای ما در رابطه با مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد این بوده که کسانی که قرار است در قوه مقننه کار کنند و برای مردم قانونگذاری کنند، اولا تخصص لازم را داشته باشند و دوم اینکه برایشان مردم در اولویت باشد. اینها مهم‌تر است تا این‌که یک جریان بخواهد فقط ادعای پیروزی کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، وی ادامه داد: ما به عنوان جریان دانشجویی برای همه جریان‌های سیاسی احترام قائل هستیم ولیکن برخی از دوستان اصلاح‌طلب قصد داشتند و دارند که قدرت را برای خودشان مصادره کنند البته ناکام ماندند و این مسئله نه‌تنها از نظر دانشجویان بلکه از نظر مردم یک کار ناپسند و اشتباه است که باعث می‌شود مردم احساس کنند این افراد برای جنگ قدرت آمده‌اند نه خدمت!

این فعال دانشجویی یادآور شد: متأسفانه اصلاح‌طلبان این دیدگاه را در جامعه جا می‌اندازند که فقط به دنبال قدرت هستند،‌ بدنه اجتماعی آنها نیز به همین صورت ساخته شده است.

کلاته خاطرنشان کرد: اینکه برخی از نمایندگان که در لیست اصلاح‌طلبان حضور داشته‌اند امروز می‌گویند قصد داریم به مسائل جناحی و سیاسی دامن نزنیم، نشان می‌دهد برخی از آنها به اشتباهات خود پی برده‌اند و امیدواریم که این‌گونه باشد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل یادآور شد: متأسفانه اصلاح‌طلبان برخلاف لیستی که به عنوان لیست امید ارائه کردند سعی می‌کنند با بحث‌های سیاسی در جامعه ناامیدی را رقم بزنند.

کلاته تأکید کرد: اصلاح‌طلبان بعد از ریاست آقای لاریجانی در مجلس دهم سعی کردند در رسانه‌های خود القا کنند که رئیس جدید مجلس از لیست امید بوده است، در صورتی که به نظر آنها باید بیاد بیاورند که آقای لاریجانی همان کسی است که کنفرانس برلین را در صداوسیما پخش کرد و اصلاح‌طلبان در مجلس ششم در مقابله با وی بودجه صداوسیما را قطع کردند.

وی گفت: اصلاح‌طلبان شاید به دنبال این باشند که در این شرایط آقای لاریجانی را مصادره کنند، ولی موفق نخواهند شد. البته به نظر نمی‌رسد شخصیت آقای لاریجانی این چنین باشد.

کلاته اظهار داشت: اصلاح‌طلبان دوست دارند هوادارانشان را امیدوار کنند، اگر آقای لاریجانی از اصلاح‌طلبان است پس چرا به دنبال تغییر در مجلس بودند، آنها بهتر است با مسائل واقع‌بینانه برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به توهین برخی نمایندگان اصلاح‌طلب به نمایندگان مستقل مجلس گفت: به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان معنی مستقل را درست درک نکرده‌اند، آیا قراردادی بین آنها با نمایندگان مستقل وجود داشته که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند و می‌گویند که نمایندگان مستقل زنبیل به دست ایستاده‌اند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: نباید به خاطر اینکه منافع ما تامین نشده دیگران را متهم کنیم این کار درست نیست. نمایندگان مجلس نمایندگان مردم هستند نه نمایندگان یک جریان خاص و هر زمانی احساس کنند که کاری درست است آن را انجام می‌دهند، حال اگر احساس کرده‌اند یک جریان نمی‌تواند مدیریت مجلس را بدست بگیرد و به آن رای نداده‌اند باید به آنها توهین کرد.

وی گفت: اینکه به نمایندگان دیگر توهین کنند بی‌اخلاقی است و به نوعی قبول نداشت دموکراسی. این درست نیست که وقتی پیروز شدیم بگوئیم مردم با ما هستند و هر وقت نتوانستیم موفق شویم بگوئیم یک عده زنبیل در هر دو فراکسیون زنیبل گذاشته‌اند! و به یک عده توهین کنیم. چنین رفتارهایی نشان می‌دهد شعور و فهم اجتماعی یک جریان چقدر است.

کلاته خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان برای اینکه پیروزی در انتخابات را منتسب به خود کنند هرکاری می‌کنند. مگر همین آقایان نبودند که می‌گفتند آقای لاریجانی پای سپاه را به مملکت باز کرد و مدعی بودند که آقای لاریجانی به ضرر آنها کار کرده است. اینجا هم وقتی می‌ببینند در هیات رئیسه مجلس رای نیاورده‌اند به نمایندگان مستقل توهین می‌کنند.

وی اظهار داشت: این مسئله که در زمان باخت به دیگران توهین می‌شود از عدم عقلانیت اصلاح‌طلبان نشات می‌گیرد. این جریان عدم تعادل عقلانی ندارد و یک جریان دیوانه سیاسی است که تعادل روانی ندارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top