تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/03/26 - 12:53
کد خبر: 202350

مشارکت جشنواره های فیلم با معرکه پردازان فتنه

نمایشی برای رونمایی انواع قتنه گران 88 و انواع شال ها و روبندهای سبز بوده تا در حرکتی مضحکانه نشان شجاعت را به حنا مخملباف، دختر عنصر فراری و دست نشانده صهیونیسم بدهد و فیلم ضعیف و آماتور «روزهای سبز» را که به صورت غیر قانونی در جریان اغتشاشات تهران فیلمبرداری شده بود را با عنوانی افتخاری از جایزه ای سیاسی بدرقه سازد!

خبرنامه دانشجویان ایران: نقش سرویس های جاسوسی غرب و رسانه های همیشه دروغ افکن غربی در ایجاد فضای تفرقه افکن در جامعه اسلامی ایران مساله ای کاملا تثبیت شده می باشد و انواع اعتراف گویی های دست اندرکاران فتنه و منافقان به نظام اسلامی ایران در سال های مختلف و استنادهای بسیاری که در این باره رویت شده است را می توان به عنوان شاهدی بر این ادعا آورد. نقش سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در فتنه 88 که طی ماموریت های مختلفی با هدف اجرای پروژه کودتای مخملی بوده است،

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سراج، جشنواره های بین المللی فیلم محلی برای تجمع اهالی فتنه گر با گرایش های خاص مغرضانه می باشد و قدیمی ‌ترین جشنواره سینمایی دنیا عرصه ای برای جولان آثار و فیلمسازان سیاسی شده است تا بیشتر از متن نگاهی که می بایست مبتنی بر اصالتی هنری باشد.

جشنواره ای که در ابتدا با نگاهی سیاسی و توسط کنت جوزپه ولپی، تاجر و سیاستمدار ایتالیایی که وزیر اقتصاد ایتالیا بود، رونمایی شد و در طی سال های متوالی از ژستی هنرمندانه به شمایلی سیاسی درآمد و از این رو نمایشی برای رونمایی انواع قتنه گران 88 و انواع شال ها و روبندهای سبز بوده تا در حرکتی مضحکانه نشان شجاعت را به حنا مخملباف، دختر عنصر فراری و دست نشانده صهیونیسم بدهد.


حنا مخملباف

فیلمسازان سبز شده دیگری هم به این جشنواره بوسه زدند که شیرین نشاط بدون هیچگونه سابقه فیلمسازی با تله فیلمی چون «زنان بدون مردان» از جمله ابزارهای ویژه سیاسی ونیز و از عوامل درگیر با پروژه های فتنه گرایانه غرب بود که با دستبندی سبز شیر نقره‌ای را به دست گرفت.


شیرین نشاط

تقدیر سیاسی جشنواره ونیز از رخشان بنی ‌اعتماد به بهانه فیلمنامه گسسته «قصه ها» در ونیز دوره 71، حضور فیلم بی سر و ته «رئیس جمهور» از محسن مخملباف؛ سخنگوی کافر شده جنبش سبز از جمله رفتارهای مغرضانه ونیز با نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت با عاملان فتنه سال 1388 است.

اما اوج همراهی ونیز در ارائه پروژه ای بود که با نمایش افتتاحیه فیلم کوتاه «آکاردئون» ساخته جعفر پناهی در شصت و هفتمین جشنواره فیلم ونیز آغاز شد. فیلمی که بخشی از پروژه سفارشی و سیاسی «آنگاه و اکنون؛ ورای مرزها و تفاوت ها» بوده و با حمایت سازمان ها و نهادهای حامی رفتارهای معترضانه و تحت سرفصل فریبنده اعلامیه جهانی حقوق بشر ساخته شد.

تاکسی دربست از تهران تا برلین

جشنواره برلین حالا دیگر به عنوان جشنواره ای سیاسی به ثبت درآمده است، چرا که انتخاب ها چنان واضح و برملا کننده هویت برگزارکنندگان با اتفاقات سیاسی است که نمی توان در این باره اندکی شک کرد.

حضور تضمینی آثار آماتوری جعفر پناهی که در ویلایش در سواحل شمال و تهران ساخته می شود و انتخاب از پیش تعیین شده این آثار از جمله نکات مورد تائید از ادعای سیاسی بودن جشنواره ای است که زمانی، اندک اعتباری برای سینما دوستان داشت.

توجه ویژه برلینی ها به پناهی با فیلم سیاسی «آفساید» که جایزه ویژه هیات داوران را تصاحب کرد تا خرس نقره ای برای فیلمنامه فیلم غیر قانونی «پرده» با تمرکز به فضای اغتشاش و خرس طلایی برای «تاکسی»؛ آخرین ساخته پناهی که در دوران محکومیت از فیلمسازی ساخته است!

ارسال کارت دعوت! برای فیلمسازان محکوم در فتنه 88 مانند محمد رسول‌اُف و مجتبی میرطهماسب از دیگر فعالیت های برلینی ها در سال های فتنه بود. همچنین حضور شیرین نشاط و میترا فراهانی از عوامل فعال در فتنه 88 و حضور فیلم فتنه گر «عصبانی نیستم» در این جشنواره از جمله دیگر اقدامات فتنه گرایانه برلینی ها بود.

فیلمسازان فتنه گر به امید دیدار در کن!

از نگاه همجنس خواهانه انتخابگران کن تا حضور ضد ایرانی انیمیشن «پرسپولیس» ساخته مرجان ساتراپی، «کن» را به شمایلی کاملا نمایان از غیرهنری بودن ساخت.

چنان که سیاسی بودن جشنواره «کن» در همین جشنواره اخیر در هنگام اکران فیلم برزیلی «آکواریوس» با اعتراض عوامل فیلم و بلند کردن پلاکارد نسبت به آنچه کودتای سیاسی در برزیل خواندند، نمود پیدا کرد.

اما جشنواره کن نیز همگام با جشنواره های دیگر و در واقع همسو با دسیسه سرویس های جاسوسی غرب و حامیان فتنه 88 از ظاهر هنرمندانه خود به نفع سیاست های قدرت طلبان غربی استفاده کرد.

برای نمونه محمد رسول اف، یکی از فیلمسازان منتسب به جریان فتنه 88 با «به امید دیدار» جایزه بهترین کارگردانی بخش نوعی نگاه جشنواره را در سال 2011 گرفت و با فیلم سیاسی «دست نوشته ها نمی سوزند» در بخش نوعی نگاه جشنواره کن در سال 2013 جایزه FIPRESCI را از دست های مغرضانه اهالی کن گرفت تا همان گونه که فیلمساز فتنه گری چون جعفر پناهی، نورچشمی جشنواره برلین می باشد، فیلمساز دیگر بازداشت شده در اتفاقات فتنه 88 یعنی رسول اف هم به عنوان سوگلی جشنواره کن قلمداد شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top