تاریخ انتشار: شنبه 1395/08/22 - 10:51
کد خبر: 215907

معاون آموزشی دانشگاه خبرداد:

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی‌کاربردی

نائب رئیس کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی: از ۵۴۱ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های آموزش عالی علمی کاربردی درسال جاری، ۳۹۹ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های پودمانی و ۴۹۶ مرکز متقاضی دوره‌های ترمی علمی کاربردی هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به آمارهای ارائه شده در مهرماه امسال در ۶۱۱ برنامه درسی علمی کاربردی دانشجو پذیرش شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد علی اخوان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی گفت: در این جلسه گزارش آماری از پذیرش مهر ۹۵ این دانشگاه به لحاظ تعداد کد رشته محل‌های کاردانی و کارشناسی جدید و تمدید، تعداد کد رشته محل‌های درخواست شده و مصوب، تعداد رشته‌های آموزشی علمی‌کاربردی و نتایج پذیرش ارائه شد.

وی افزود: با توجه به آمارهای ارائه شده در مهرماه امسال در ۶۱۱ برنامه درسی علمی کاربردی دانشجو پذیرش شده است که از این تعداد ۱۲ برنامه درسی جدید بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کابردی خاطرنشان کرد: شرایط دانشگاه در پذیرش دانشجو برای سال جاری خوب ارزیابی شده و برای پذیرش در سال‌های آینده نیز باید تمهیدات جدید با محوریت تدوین برنامه‌های درسی جدید و تعریف تقویم زمانبندی مناسب پذیرش دانشجو با هماهنگی سازمان سنجش‌ آموزش کشورصورت گیرد.

دکتر اخوان گفت: در این جلسه اساسنامه مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی ورزش و جوانان به تصویب رسید، همچنین کمیته با تغییر نام مرکز آموزش علمی کاربردی آریوژه زیست دارو به مرکز آموزش علمی کاربردی آریوژن فارمد نیز موافقت کرد.

نائب رئیس کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی گفت: در این جلسه تشکیل زیر کمیته بررسی شیوه ‌نامه کارگروه و دستورالعمل صدور مجوز دوره‌های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی نیز به تصویب رسید.

اخوان افزود: دراین جلسه درخواست برگزاری دوره‌ علمی کاربردی پودمانی، سه استان ایلام، بوشهر و تهران بررسی شد.  براین اساس در استان ایلام، ۴۱ رشته محل و ۲۰ دوره علمی کاربردی برای اجرا به تصویب رسید که ۲ دوره مدیریت خانه و تربیت مربی قرآن کریم از رشته ‌های جدید برای اجرا در این استان است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در استان بوشهر نیز ۲۳ رشته محل و ۲۳ دوره علمی کاربردی مصوب شد که ۳ دوره امداد و سوانح، تکنولوژی آموزشی و شیمی آزمایشگاهی گرایش غذایی از رشته‌های جدید این استان خواهد بود.

اخوان گفت: در استان تهران از مجموع ۵۸ مرکز بررسی شده، ۲۶۹ رشته محل و ۷۳ دوره علمی کاربردی برای اجرا تصویب شد که ۲ دوره ارشاد و معاضدت قضایی و تبلیغات و بازاریابی از رشته‌های جدید جهت اجرا در این استان خواهد بود.

نائب رئیس کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی تصریح کرد: از ۵۴۱ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های آموزش عالی علمی کاربردی درسال جاری، ۳۹۹ مرکز متقاضی اجرای دوره‌های پودمانی و ۴۹۶ مرکز متقاضی دوره‌های ترمی علمی کاربردی هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top