تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/09/24 - 15:36
کد خبر: 219510

معرفی یک نرم افزار با فکر جوانان ایرانی؛

«باتیس»؛ اپلیکیشنی آنلاین برای استفاده کنندگان از کمیک استریپ و داستان گویا

«باتیس»؛ اپلیکیشنی آنلاین برای استفاده کنندگان از کمیک استریپ و داستان گویا

اپلیکیشن باتیس را می توانید به طور رایگان از طریق این لینک کافه بازار دریافت نمایید و همچنین تولیدکنندگان محتوا می توانند برای ساخت کمیک و داستان گویا، نسخه ویندوزی این اپلیکیشن کاربردی و جذاب را از طریق وبسایت باتیس دریافت نمایند.

خبرنامه دانشجویان ایران: باتیس اپلیکیشنی آنلاین برای استفاده کاربران و تولید کنندگان از کمیک استریپ و داستان گویا می باشد که تعداد زیادی محتوای پی نما (کمیک) و داستان گویا در خود قرار داده است. این اپلیکیشن به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند تمام کمیک های محبوب دنیا مانند سوپرمن، بتمن، گیم آو ترونز، انگری برد، دکتر استرینج، بیوولف، توآیلایت و ... را در بخش کمیک دریافت نمایند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انتشار پی نما در ایران با کیهان بچه ها بیشتر دیده شده و در ادامه با ترجمه داستان های تن تن و میلو گسترش پیدا کرد و همه گیر شد. کمیک استریپ تاثیر بسیار عمیقی بر ذهن افراد و فرهنگ سازی های جامعه داشته و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

از سوی دیگر امروزه مشغله های روزمره افراد امکان مطالعه را از ایشان سلب نموده است. با اپلیکیشن داستان گویی باتیس شما می توانید در تمام ساعات روز بدون وقفه کتاب ها و داستان های متفاوت را مطالعه نمایید.

باتیس

در بخش داستان گویا تعداد بسیار زیادی از رمان ها، داستان های بلند و کوتاه، پادکستهای صوتی و نمایشنامه به زبان های انگلیسی و فارسی قرار داده شده است تا کاربران بتوانند به روز ترین کتاب های گویای دنیا را در این پلتفرم و در گوشی موبایل و یا تبلتشان داشته باشند. همچنین کاربران می توانند محبوب ترین کمیک استریپ های روز دنیا را با این اپلیکیشن دریافت کرده و از خواندن آن لذت ببرند.

اپلیکیشن باتیس را می توانید به طور رایگان از طریق این لینک کافه بازار دریافت نمایید و همچنین تولیدکنندگان محتوا می توانند برای ساخت کمیک و داستان گویا، نسخه ویندوزی این اپلیکیشن کاربردی و جذاب را از طریق وبسایت باتیس دریافت نمایند.

باتیس

برای اولین بار در جهان، پلتفرم آنلاین تولید و نشر کمیک و داستان گویی طراحی شده است  ویدئوی آشنایی و آموزشی کمیک استریپ ساز باتیس را از طریق سامانه آپارات تماشا نمایید و سایر تیزرهای باتیس از طریق لینک  زیر قابل دسترسی می باشد.

http://www.aparat.com/BaatisGroup

اپلیکیشن باتیس با این هدف طراحی و در اختیار شما کاربران قرار گرفته است که تولید کنندگان کمیک استریپ حتی در کمترین امکانات بتوانند خود بالن گذاری، دیالوگ نویسی، حرکت دوربین، زوم صدا گذاری، قیمت گذاری، دسته بندی، فروش، بارگذاری و... را انجام دهند.

باتیس

لازم به ذکر است تولید کنندگان داستان گویا نیز می توانند فایلهای خود را به راحتی به همراه تصاویر دلخواه و مرتبط با داستان در اپلیکیشن داستان گویی ساز قرار داده و برای آن قیمت گذاری، دسته بندی، فروش، بارگذاری و ... را انجام دهند. 

کاربران نیز می توانند به راحتی در موبایل و یا تبلت خود کمیک استریپ و یا داستان گویی های مورد نظر را دانلود نمایند و از آن لذت ببرند.

باتیس از حدود 3 سال پیش آغاز شد و موسسین آن بر اساس مطالعات و تحلیل روندهای ایران و جهان به این نتیجه رسیدند که ظرفیت خوبی در حوزه نشر الکترونیک و به ویژه در صنعت پی نما وجود دارد. زیرا از نظر فرهنگی بسیار مهجور مانده و علاقه مندان زیادی در این زمینه وجود داشته اند. در نتیجه یک پلتفرم را طراحی کردند تا امکان ارتباط تولید کنندگان کمیک استریپ و داستان گویا با مخاطبان در آن فراهم گردد که در نهایت این امر سبب ساز تولید آثار بیشتر و بهتر در این دو حوزه می گردد.

باتیس

این پلتفرم آنلاین برای اولین بار در جهان نرم افزار اختصای طراحی نموده است و در راستای تولید و انتشار و استفاده از کتابهای صوتی و موشن کمیک فعالیت می نماید. پلتفرم مذکور روی سیستم عامل ویندوز و اندروید نصب می گردد و علاقه مندان و تولید کنندگان می توانند اپلیکیشن آن را به صورت رایگان از کافه بازار، مایکت و همچنین وبسایت باتیس دانلود نمایند.

اگر بخواهیم از شباهت ها و تفاوتهای باتیس با رقبا و فعالان عرصه نشر الکترونیک بگوییم می توان به این موضوع اشاره کنیم شباهت های بسیاری وجود دارد اما تفاوت های باتیس در جهان بی رقیب است، اکثرا پلتفرمهای ایرانی آنلاین نیستند و در مورد پلتفرمهای کمیک می توان گفت که حتی در جهان هم پلتفرم آنلاینی وجود ندارد.  

باتیس

امکان تنظیمات و انتشار بی واسطه در عین نظارت کارشناسان محتوایی باتیس به صورت آنلاین کاری است که حتی شرکتهای بزرگ جهان هم هنوز به آن دست نزده اند. اکثر نرم افزارهای مشابه نیاز به دریافت محتواها به صورت دستی و بارگذاری توسط صاحبان پلتفرم را دارند که به جرات می توان گفت در خصوص این مورد پروژه باتیس کاملا بی رقیب و بی همتاست. پلتفرم باتیس این امکان را به هر تولید کننده ای می دهد که خود بالن گذاری، دیالوگ نویسی، حرکت دوربین، زوم صدا گذاری، قیمت گذاری، دسته بندی، فروش، بارگذاری و... را انجام دهد و نحوه کار با آن بسیار طراحی ساده ای دارد.

باتیس مهمترین رسالت این پلتفرم را کمک به دسترسی کودکان و نوجوانان به داستان های تصویر سازی شده و کمیک استریپ های جذاب در دستگاه های هوشمند جدید می داند.

 یکی از اهداف طراحی باتیس این است که کودکان جامعه ایرانی بتوانند محتوای ایرانی و بومی ببینند تا اینکه یک کاراکتری که وجود خارجی ندارد و نماینده یک فرهنگ ناآشنا می باشد را به عنوان یک الگو برای خود در نظر بگیرند. صنعت پی نما در این زمینه می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد. پس باتیس می تواند به شما این امکان را بدهد که هم کودکانتان را با صنعت کمیک استریپ آشنا کنید و هم محتوای مورد نظر خود را برای آنها در نظر بگیرید و هم اینکه نوستالژی های گذشته را برای خود زنده کنید.

اگر کمیک استریپ های قدیمی را دنبال می کردید، در حال حاضر می توانید  که آن ها را به زبان شیرین فارسی بخوانید و داستان های جدید ایرانی را دنبال نمایید. باتیس برای شما تعدادی از کمیک استریپ ها را دوبله و افکت گذاری نموده ایم تا جذابتر باشد.

باتیس

اگر زمان برای خواندن کتابها و رمانهای کلاسیک ندارید باتیس به شما این امکان را میدهد که با شنیدن کتابهای صوتی، سخنرانی ها و پادکست های جدید در بخش صوتی این نرم افزار در زمان خود صرفه جویی نموده و نهایت لذت را از شنیدن این آثار فاخر ببرید.

باتیس در جهت حمایت از صنعت پی نما و رشد آن امکانات ویژه و اختصاصی به تولیدکنندگان در قالب این پلتفرم عرضه نموده است که مروری اختصاری از این امکانات خواهیم داشت:

باتیس

امکانات اختصاصی پلتفرم باتیس در حیطه کتاب گویا و قصه گویی:
* نمایش تصاویر مرتبط با محتوا در حین پخش صدا
* امکانات عمومی باتیس برای کمیک استریپ، کتاب گویا و قصه گویی، کتاب و متن:
*  دسترسی و جستجوی تصاویر با فیلتر های موضوع، اندازه،رنگ
* دانلود نامحدود عکس ها با کیفیت قابل قبول
* بومی سازی و عبور محتوای منتشره از فیلتر محتواسنجی
*سابقه دانلود های انجام شده
*ستاره گذاری برای شاخص کردن یک محتوا و یا عکس
* نظردهی، انتقاد و یا پیشنهاد در رابطه با محتوا
* قرض دادن محتوای دریافت شده
* امکان آنلاین بودن سه کاربر به صورت همزمان با یک شناسه کاربری  

یکی از ویژگی های باتیس تضمین امنیت محتوا و نرم افزار است. باتیس یک نرم افزاری در محیط ویندوز طراحی نموده است که کاربران می تونند فایل های رمزگذاری شده رو به سرور ارسال  کنند و حتی فایل خام را هم در اختیار کسی قرار ندهند. به عبارت دیگر تمامی کارها بر عهده پلتفرم باتیس و با نظارت کامل تولید کنندگان محتواست.

تلاش پلتفرم باتیس کمک به بیشتر خواندن و شنیدن کاربران ایرانی است و اولویت باتیس این است که اگر نسل های گذشته با کمیک ها و کاراکترهای فرهنگهای دیگر رشد کرده است نسل های امروزی با سبک زندگی نوین به رشد و آزاد اندیشی برسند.

نرم‌افزار باتیس به طور رایگان در پلتفرم اندروید منتشر شده و همین حالا می‌توانید آن را از کافه بازار و دیگر پلتفرم‌های ایرانی دانلود کنید.
باتیس (کمیک استریپ - قصه گویی)
قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای)
سازنده: پلتفرم آنلاین نشرالکترونیک باتیس
سیستم عامل: اندروید
حجم: 4،9 مگابایت
لینک دانلود: کافه بازار

گزارش از علیرضا جلولی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
Majid molayi
1395/09/25 - 02:05

مرسي
نرم افزار جالبي بود
تورهای مسافرتی آفری
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top