تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/10/06 - 01:06
کد خبر: 220761

بسیج دانشجویی فرماندار ایذه را به مناظره دعوت کرد +متن نامه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه بنا به رسالت خود، از شخص فرماندار این شهرستان دعوت رسمی بعمل آورد تا با حضور در برنامه ی مناظره ای که قرار است در روزهای آتی برگزار شود، منطق و استدلال خود در خصوص دفاع از فتنه و فتنه گران ۸۸ را بیان کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه بنا به رسالت خود، از شخص فرماندار این شهرستان دعوت رسمی بعمل آورد تا با حضور در برنامه ی مناظره ای که قرار است در روزهای آتی برگزار شود، منطق و استدلال خود در خصوص دفاع از فتنه و فتنه گران ۸۸ را بیان کند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از موج چهارم، غریب به ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این بین فراز و فرود اخلاقی و رفتاری بسیاری از مسئولین و مدیران در بزنگاه ها به عنوان یک نکته ی حائز اهمیت، در حافظه ی تاریخی مردمان این مرز و بوم ثبت و ضبط شده است و هیچگاه پاک و حذف نخواهد شد.

اگر بخواهیم یکی از مصادیق روشن بزنگاه های تاریخی را نام ببریم، می توان به فتنه ی سال ۸۸ اشاره کرد که در آن برخی از خواص و عوام دچار اشتباه و در غبار به وجود آمده از سوی فتنه گران غرق شدند و تا به امروز خود را نجات ندادند.

این جماعت با گذشت ۷ سال هنوز از هیچ اقدامی در خصوص تطهیر فتنه گران دریغ نکردند و همواره بر طبل حمایت از آنان در مراسمات و جلسات و میتینگ های خصوصی و عمومی کوبیدند در حالی که جرم آنان همچون خورشید روشن است و اگر نبود رافت اسلامی امام و امت شهید پرور ایران، سرنوشتی جزء این در انتظارشان بود.

امروز دانشگاه ها به عنوان یکی از مراکز مهم و اثر گذار مورد توجه ویژه ی این جماعت قرار دارد و آنان قصد دارند از فضا و تریبون مراکز آموزش عالی به اشکال و مناسبات مختلف چهره ای مظلوم از فتنه گران نشان دهند و به بیرون مخابره کنند و در این بین احساسات جوانان دانشجو و مردم را برانگیزند.

در این خصوص مصادیق بسیار وجود دارد که یکی از این مصداق ها، شخص فرماندار ایذه و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان می باشد که تریبون مراسم بزرگداشت روز نیکسون ستیز دانشجو (۱۶ آذر) را در دفاع تمام قد از فتنه گران قرار دادند و همین مسئله موجی از ناراحتی و اعتراض را در بین اساتید، دانشجویان و حتی مردم انقلابی و ولایی این شهر به وجود آورد.

از آن مراسم ۱۶ روز می گذرد و شنیده ها حاکی از آن است که پس از دعوت های مکرر از فرماندار این شهرستان برای حضور در یک برنامه جهت بیان منطق و استدلال خود در خصوص دفاع از فتنه گران، متاسفانه این درخواست ها تا به امروز با بی توجهی شخص فرماندار روبرو شده است.

بر همین اساس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه بنا به رسالت خود از شخص فرماندار این شهرستان دعوت رسمی بعمل آورد، تا با حضور در برنامه ی مناظره ای که قرار است در روزهای آتی برگزار شود، منطق و استدلال خود در خصوص دفاع از فتنه و فتنه گران ۸۸ را بیان کند.

متن این نامه که یک نسخه از آن در اختیار پایگاه خبری تحلیلی “موج چهارم” قرار گرفته است به شرح زیر می باشد :

بسمه تعالی

حضور محترم فرماندار شهرستان ایذه
سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به اطلاع می رساند که فضای فکری، بصیرتی، تربیتی و علمی دانشگاه ها براساس قوانین و مقررات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شوراهای نظارت و فرهنگی اداره می شود و عدول از هر کدام از آنها تخلف از قانون است.

ضمناً تریبون ها و کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی نیز تابع قانون و دستورالعمل خاصی هستند که یکی از الزامات دانشگاه ها به شمار می آیند که اگر خوب و قانونی برگزار شوند، منجر به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی می شود.

اما با توجه به اجرای برنامۀ جنابعالی در روز ۱۶ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه، که اصل این روز ایستادن جلوی آمریکا و روز نیکسون ستیزی بوده و هست، در شرایطی که آمریکا هر روز ادبیات تهدید و تحریم خود را بیشتر کرده، دفاع از منافع آمریکا و نادیده گرفتن هدایت گری های داخلی، ظلم در حق امام و انقلاب و رهبری است.

لذا بسیج دانشجویی براساس رسالت ذاتی بر خود لازم می داند که از حضرتعالی به عنوان نمایندۀ دولت دعوت بعمل آورد تا در یک برنامۀ مناظره که طرف شما یک دانشجو می باشد، در دانشگاه حضور پیدا کنید و امیدواریم که خروجی آن تقویت مبانی انقلاب اسلامی باشد.

ضمناً بسیج دانشجویی متعهد می شود براساس قانون و دستورالعمل کرسی های آزاد اندیشی برنامه را مدیریت نماید.

و من ا… التوفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top