تاریخ انتشار: شنبه 1395/11/16 - 17:49
کد خبر: 225587

در جلسه شورای اداری تهران مطرح شد؛

توضحیات فرماندار تهران درخصوص علت عدم تخریب طبقه 7 پاساژ علاالدین

کل تاسیسات 7 طبقه علاالدین را رادر طبقه 7 جا داده بودند که اگر ان تخریب میشد کل 2 هزار نفر اسیب میدیدند. لذا ما می‌خواستیم حکم ماده 100 به بهترین شمل اجرا شود اما شیوه تخریب باید به گونه ای میشد که کسبه آسیب نمی دیدند. 100 درصد دیواره طبقه 7 علاالدین برداشته شده و سقف ان نیز 50 درصد برداشته شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرماندار تهران توضیحاتی درباره علت عدم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین ارائه کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از عمده ترین دستاوردهای انقلاب استقلال بود.

وی افزود: 24 انتخابات در 38 سال برگزار کردیم و حتی یک انتخابات هم به تأخیر نیافتاده و این از نشانه‌های بارز دمرکراسی و مردم‌سالاری در ایران است.

فرماندار تهران ادامه داد: مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف از موارد مورد تأکید امام بود و هیچ جای دنیا چنین همراهی که مردم ایران در برهه‌های مختلف داشتتد، به‌خصوص ایثاری که در جنگ 8 ساله نمونه‌ای در دنیا ندارد.

فرهادی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در هفته جاری، گفت: مردم با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و شهدای آتش‌نشان وحدت خود را یک بار دیگر نشان دادند.

وی اضافه کرد: امروز بیش از 50 درصد بودجه مملکت روی مالیات بسته می‌شود و همه تلاش این است که بودجه براساس مالیات بسته شود و انشاء‌الله روزی بیاید که بودجه به صورت 100 درصد از مالیات تأمین شود و درآمدهای نفت در بحث زیرساخت‌ها هزینه شود.

فرماندار تهران درباره دستاوردهای دولت یازدهم، گفت: امروز نزدیک به 4 میلیون بشکه تولید نفت داریم که 2 میلیون آن صادر می‌شود، جایگاه خوبی در اپک به‌دست آوردیم و این دستاورد بزرگی بود. در بخش خودکفایی گندم نزدیک به 3 میلیون گندم می‌توانیم صادر کنیم و این دستاورد بزرگی است.

فرهادی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ، اظهار داشت: قیمت گوشت را که اخیرا افزایش یافته بود به قیمت واقعی خود می‌رسانیم.

وی امنیت کشور را خوب توصیف کرد و گفت: 48 پروژه عمرانی داریم که با اعتبار 833 میلیارد تومان در 10 روز دهه فجر به بهرداری می‌رسد.

فرماندار تهران با اشاره به جلسه شورای تأمین استان، ادامه داد: ناانصافی در این زمینه مطرح شده است، توسط بعضی دستگاه‌ها عنوان شد که فرمانداری مانع تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین شده است. پاساژ علاءالدین متعلق به شخصی به نام علاءلدین است که چند پاساژ در تهران دارد.

فرماندار تهران ادامه داد: در علاءالدین با احتساب 6 طبقه که 600 کسبه دارد، حدود 1800 نفر کار می‌کنند، مالک این پاساژ در سال 90 و 92 طبقه 7 را احداث و عوارض را در حد 23 میلیارد تومان پرداخت کرد، اما کمیسیون ماده 100 قبول نکرد و دیوان عدالت اداری نیز تخریب این طبقه را تأیید کرد.

فرهادی اضافه کرد: کل تاسیسات 7 طبقه علاالدین را رادر طبقه 7 جا داده بودند که اگر ان تخریب میشد کل 2 هزار نفر اسیب میدیدند. لذا ما می‌خواستیم حکم ماده 100 به بهترین شمل اجرا شود اما شیوه تخریب باید به گونه ای میشد که کسبه آسیب نمی دیدند. 100 درصد دیواره طبقه 7 علاالدین برداشته شده و سقف ان نیز 50 درصد برداشته شده است.

فرماندار گفت:  حدود 2500 حکم تخریب را در این سه سال انجام دادیم که این کار بی سابقه بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top