تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/11/24 - 14:18
کد خبر: 226581

جشنواره فروش خدمات دیجیتال مارکتینگ اینتن با تخفیف های 50 درصدی آغاز شد

با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنتی بسیاری از مردم بسیاری از تحقیقات برای خریدشان را از طریق اینترنت انجام می دهند. از این رو حضور در این دنیای پر رمز و راز یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است.

خبرنامه دانشجویان ایران: طراحی سایت اینتن در نظر دارد در راستای مشتری مداری خدمات ویژه خود را در ماه اسفند 95 با تخفیف های ویژه ای در اختیار مشتریان قرار دهد .

به گزارش روابط عمومی طراحی سایت اینتن، خدمات طراحی سایت، سئو سایت، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات گوگل و ... تا پایان اسفند ماه سال جاری با تخفیف های شگفت انگیز ارائه خواهد شد.
برای اطلاع از تخفیفات ویژه و نوع خدمات به لینک “ جشنواره فروش ویژه تا ۵۰ درصد تخفیف خدمات طراحی سایت و سئو “مراجعه نمایید.

با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنتی بسیاری از مردم بسیاری از تحقیقات برای خریدشان را از طریق اینترنت انجام می دهند. از این رو حضور در این دنیای پر رمز و راز یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری است.

طراحی سایت اینتن برای رشد کسب و کارتان پیشنهادات ویژه ای را دارد برای آشنایی با این روش ها با ما همراه باشید.

افزایش فروش کسب و کارتان را تضمین کنید
همانطور که می  دانید امروزه گوشی های هوشمند و اینترنت یک ابزار بسیار کلیدی در زندگی مردم بحساب می آید ، با توجه به تحقیقات انجام گرفته در بیش از 10شهر ایران ، کارشناسان به این نتیجه دست یافته اند که سلایق مردم در نحوه خریدشان کاملا تغییر یافته است . براساس این تحقیقات تاثیر تبلیغات سنتی از جمله بیلبورد های تبلیغاتی و تلویزیون در سهم بازار تبلیغات از 70 درصد به 30 درصد از سهم بازار تبدیل شده است ، در این بین 40 درصد سهم تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد ها به سهم بازار تبلیغات اینترنتی اضافه شده است . هم اکنون تبلیغات اینترنتی با حد اکثر ظرفیت پیشتاز بازار تبلیغات می باشد.

در این میان شرکت هایی که در دنیای اینترنت حضور ندارند در سال های آینده از این بازار بکر و فعال باز خواهند ماند. در آینده نه چندان دور تنها راه بازاریابی به روش های اینترنتی بدل خواهد شد . از این رو بحرانی که شرکت های سنتی را تهدید می نماید عدم حضور در دنیای اینترنت است.

گام های کلیدی برای افزایش فروش در دنیای اینترنت
اولین گام برای افزایش فروش در دنیای اینترنت، طراحی سایت است، با طراحی سایت شما می توانید یک جایگاه مجازی یا یک دفتر مجازی برای شرکت خود در دنیای اینترنت داشته باشید ، پس از طراحی سایت دومین گام برای حضور در دنیای اینترنت ، سئو سایت یا همان افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو است ، در این گام حضور در نتایج جستجوی گوگل یکی از ابزار های بسیار ضروری است.

درباره طراحی سایت اینتن
شرکت طراحی وب سایت اینتن متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایت های اینترنتی، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

با اینکه نام اینتن به صورت رسمی ۴ سال است که در عرصه شرکت های فعال در این حوزه وارد شده است ولی عمق دانش و تجربه آن بیش از یک دهه می باشد چرا که موسسین گروه با دانش و تجربه ۱۰ ساله خویش گرد هم آمده و وارد این عرصه گشته اند و پس از طی فراز و نشیب های بسیار متخصصین بیشتری را به منظور تکمیل تیم فنی خویش جذب کرده است. در تیم ۱۴ نفره اینتن تمام تخصص های لازم برای انجام یک کار ایده آل وجود دارد. بزرگترین سرمایه شرکت طراحی وب سایت اینتن نیروی انسانی متخصص، مجرب و با دانش آن است که می تواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

برای استفاده از تخفیف های ویژه اینتن به آدرس اینترنتی https://inten.asia    مراجعه نمایید .


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top