تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/02/31 - 19:01
کد خبر: 235901

حبیبی: دولت جدید لکه ننگ ۲۰۳۰ را از دامان بزداید

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نتایج آراء انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: وعده‌هایی که در دوره اول و تبلیغات دوره دوم داده‌اید به عنوان عهد و پیمان شما با ملت است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نتایج آراء انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: وعده‌هایی که در دوره اول و تبلیغات دوره دوم داده‌اید به عنوان عهد و پیمان شما با ملت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست هفتگی دبیران این حزب اظهار کرد: اصل حضور حدود 41 میلیون نفری مردم در پای صندوق‌های رأی موضوعیت دارد. این حضور نشانگر اعتماد همه رأی دهندگان به حفظ امانت در نظام جمهوری اسلامی و پاسخ کامل و جامع به همه مدعیانی است که منکر وجود آزادی در انتخابات هستند.

وی گفت: دشمنان ایران و اسلام اعتراف کردند که مردم سالاری اسلامی به معنای واقعی کلمه در ایران حاکم است و مردم دادرسی و دیدگاههای خود را در پای صندوقهای رأی اعلام می‌کنند و اطمینان دارند که با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و اراده پولادین ایشان در حفظ آراء مردم به عنوان حق‌الناس، رأی آنها به عنوان یک امانت الهی محفوظ است.

حبیبی تاکید کرد: عمق و ژرفای مشارکت سیاسی مردم در نظام ما اگر بی‌نظیر نباشد، کم‌نظیر است و به همین دلیل می‌توان با اطمینان گفت که تا موقعی که مردم پشتیبان نظام سیاسی خود هستند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به روحانی تصریح کرد: علی‌القاعده بزودی دومین سوگند ریاست جمهوری را وفق قانون اساسی در پیشگاه نمایندگان ملت یاد می‌کنید. وعده‌هایی که در دوره اول و تبلیغات دوره دوم داده‌اید به عنوان عهد و پیمان شما با ملت است.

وی افزود: روحانی باید بداند که رأی مردم در دومین دوره، رأی بسیار مهمی است و او باید در اداره کشور خواسته‌هایی از مردم که به سایر نامزدها رأی داده‌اند رعایت کند.

حبیبی اظهارکرد: سیاست کلی حزب موتلفه اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این بوده است که از رئیس‌جمهور منتخب مردم که با تنفیذ این رأی از طرف مقام معظم رهبری تصدی امور را به عهده می‌گیرد در چهارچوب سیاست‌های نظام و مقام معظم رهبری پشتیبانی اصولی داشته باشد ولو در دوره انتخابات نامزد موتلفه اسلامی نبوده باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: منظور ما از پشتیبانی اصولی این است که اولا رئیس جمهوری منتخب را در اجرای سیاستهای کلی نظام و ولی فقیه و خواست مردم مساعدت نماییم و نقاط قوت و ضعف دولت را بررسی کنیم و از نقاط قوت حمایت و نقاط ضعف را به منظور اصلاح امور مورد انتقاد و تذکر قرار دهیم و خواستار اجرای تعهداتش باشیم.

وی افزود: امیدواریم با نظر صریحی که مقام معظم رهبری ابراز فرمودند دولت جدید لکه ننگ پذیرش سند 2030 را از دامان خود بزداید و مجلس هم در اجرای نظر مقام معظم رهبری راجع به کاپیتولاسیون فرهنگی و معاهده ترکمانچای موضع صریح و قاطع ابراز دارد و از اهرم قوه مقننه برای لغو آن استفاده کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top