تاریخ انتشار: جمعه 1396/06/03 - 12:09
کد خبر: 244023

انتقاد یک فعال دانشجویی از ابتکار

مسئول دفتر خواهران دفتر تحکیم وحدت گفت: خانم ابتکار هیچ تخصصی در زمینه نقش خانواده و جایگاه زنان ندارد. البته که نمی‌توان پیش قضاوت کرد اما وی در دولت یازدهم در سمتی که چندین سال سابقه و تخصص داشته نا کارآمدترین عملکرد را داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، معصومه زورمند مسئول دفتر خواهران دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگویی در مورد سمت جدید معصومه ابتکار به عنوان معاون رئیس جمهور در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان داشت: این معاونت از آنجایی که مساله مهم زنان به عنوان بخش عظیم و تاثیر گذار جامعه و خانواده را باید پیگیری و سازماندهی کند از مناصب مهمی است که توقع می‌رود بدور از جهت‌گیری های سیاسی مورد توجه قرار گیرد و برای آن به صورت کارشناسی تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: حداقل انتظار ما از آقای روحانی این بود که نسبت به چنین جایگاه مهمی که می‌تواند در جهت بهبود وضعیت زنان و کیان خانواده قدم هایی بردارد به دور از اغراض و اهداف سیاسی توجه کند اما رئیس جمهور با رویکردهایی که در معرفی کابینه داشت نشان داد که هیچ سعی بر بهبود وضعیت گذشته ندارد.

این فعال دانشجویی افزود: خانم ابتکار هیچ تخصصی در زمینه نقش خانواده و جایگاه زنان ندارد. البته که نمی‌توان پیش قضاوت کرد اما وی در دولت یازدهم در سمتی که چندین سال سابقه و تخصص داشته ناکارآمدترین عملکرد را داشت.

زورمند بیان داشت: بکارگیری بانوان متبوع دولت بدون در نظر گرفتن تخصص و سابقه پیشین صرفا برای پیش برد اهداف سیاسی دولت بوده است زیرا در غیر اینصورت خانم ابتکار را چه به معاونت امور زنان و خانواده.

مسئول دفتر خواهران دفتر تحکیم وحدت تاکید کرد: عدم راهیابی زنان به کابینه دوازدهم مهر تاییدی بر تبلیغاتی و توخالی بودن وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور دارد.

زورمند ادامه داد: اینکه سعی شود با اجبار برای زنان در دولت جایگاه ایجاد شود تا نشان دهند از زنان هم  استفاده می‌شود واقعا توهین بزرگی است. البته اگر بانوی سیاستمداری با توجه به شرایط خاص زنان  توانایی این رو داشته باشد که در منصب وزارت نقش ایفا کنند به نظر خلاف عدالت است که به دلیل جنسیت این شایستگی نادیده گرفته شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top