تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/07/12 - 17:23
کد خبر: 247023

طعنه‌های اصلاح‌طلبان به لاریجانی بعد از عکس با خاتمی

علی لاریجانی طی روزهای گذشته نه تنها با انتقاد جریانات ارزشی روبه روشده بلکه برخی چهره های مطرح اصلاح طلب نیز به وی طعنه های را وارد کرده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز: انتشار عکس علی لاریجانی و علی عسگری با محمد خاتمی سبب ایجاد حواشی و البته انتقادات زیادی در میان جریانات ارزشی به این دو شد.

در همین حال، علی عسکری رئیس رسانه ملی که برای حضور در هیات دانشجویی فاطمه الزهرای دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود، در پاسخ به سوالات صریح برخی دانشجویان در بدو ورود به این مراسم در خصوص انتشار عکسی از وی در فضای مجازی در هفته‌های اخیر، افزود: موضع ما در قبال فتنه 88 روشن و موضع رهبری معظم انقلاب است و واقعیت این است که در فتنه 88 ظلم بزرگی به مردم، نظام و رهبری شده است و افرادی که در فتنه فعال بوده‌اند باید عملکرد خود را که باعث امیدواری دشمن شد جبران و صادقانه عذرخواهی کنند.

این در حالیست که علی لاریجانی تاکنون ترجیح داده  که در اینباره سکوت کند و همین سکوت نیز سبب برخی گمانه زنی ها درباره علت سکوت وی و علاقه و آینده نگری رئیس مجلس به انتخابات ریاست جمهوری 1400 شده است.

با این حال علی لاریجانی طی روزهای گذشته نه تنها با انتقاد جریانات ارزشی روبه روشده بلکه برخی چهره های مطرح اصلاح طلب نیز به وی طعنه های را وارد کرده اند.

نایب رئیس مجلس ششم درباره حواشی پیرامون شب اول عزاداری حسینیه جماران و انتشار عکس هم‌نشینی رئیس دولت اصلاحات و علی لاریجانی گفت: وقتی در کشورمان سازمان‌ها و تشکیلات حزبی قوی نداریم سیاست حول افراد می‌چرخد و طبیعی است آنان هم سعی می‌کنند در بروز خودشان در صحنه، جلب نظر کنند و نظرات اقشار مختلف را به سوی خود بکشانند.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان در طول ۲۰ سال گذشته به‌خصوص در ۸ سال اخیر قدرت اجتماعی و نفوذ کلمه خودشان را نشان دادند. اگر امکانش باشد، اصلاح‌طلبان می‌توانند چه کارهای بزرگی را انجام دهند و حتی چهره‌هایی را که مطرح نیستند پیروز میدان کنند!

محمد رضا خاتمی تصریج کرد: مردم ما بسیار هوشیار هستند و می‌دانند هر شخص چه مواضعی دارد، صرفا این اظهار‌های مقطعی باعث نمی‌شود مردم فکر کنند چهرهایی را که تا حالا شناختند و می‌دانند چه طرز تفکری دارند، یک موضع یا چهره دیگری را به خود گرفته‌اند.

نایب رئیس جنجالی مجلس ششم اضافه کرد: مهم آن است اشخاصی که می‌خواهند خودشان را در معرض آرای مردم قرار دهند، بدانند که باید با مردم صادق باشند. هر آنچه که در دلشان هست با مردم در میان بگذارند و کارهایی که واقعا می‌توانند انجام دهند بر زبان بیاورند.

در این راستا مدیر عامل بنیاد باران در مورد اظهار نظرها و گمانه‌زنی‌هایی بعد از انتشار عکس رئیس مجلس در کنار رئیس دولت اصلاحات گفت: یک مجلس عزاداری بوده و رئیس دولت اصلاحات هم قبل از ورود لاریجانی و علی عسگری در آن جا حضور داشت. این سوال را باید از روسای صداوسیما و مجلس پرسید که چرا تصمیم گرفتند کنار او بنشینند و آنان باید پاسخگوی این مطالب باشند نه شخص رهبر جریان اصلاحات که جایگاهشان مشخص است.

جواد امام عنوان کرد: اگر آنان کنار رئیس دولت اصلاحات هم نشستند قاعدتا از وجهه اعتبار و سرمایه اجتماعی ایشان استفاده کرده‌اند.

معاون سابق وزیر نیرو در دولت اصلاحات در ارتباط انتخابات1400 و ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی تصریح کرد: هنوز شخصی برای انتخابات آینده تصمیمی نگرفته که چه باید کرد، اما اینکه آقای لاریجانی کاندیدای ما باشد اصلا چنین چیزی نیست و وجود خارجی ندارد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top