تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/02/16 - 11:54
کد خبر: 265028

۱۰بسته ضدویروس قدرتمند و برتر سال

۱۰بسته ضدویروس قدرتمند و برتر سال

چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید دستگاه شما از بهترین بسته ضدویروس برای مقابله با بدافزارها و سایر تهدیدات امنیتی استفاده می‌کند؟ اگر به‌دنبال بهترین بسته ضدویروسی هستید و در نظر دارید از سامانه‌های کامپیوتری خود زمانی که در حالت آنلاین قرار دارند محافظت به عمل آورید، باید بدانید هر بسته امنیتی چه ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد و چه محدودیت‌هایی دارد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر جزء آن گروه از کاربران هستید که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، ممکن است با خود بگویید سامانه من به یک ضدویروس از پیش ساخته شده موسوم به ویندوز دیفندر تجهیز شده است و به‌خوبی می‌تواند از من در برابر هکرها محافظت به عمل آورد.

این حرف تا حدودی درست است، اما آزمایش‌های مستقلی که در این زمینه انجام شده نشان می‌دهند سطح حفاظتی ارائه شده از سوی دیفندر در مقایسه با نمونه‌های دیگر بازار پایین‌تر بوده و در نتیجه این احتمال وجود دارد که بدافزارها از سد مکانیسم‌های امنیتی آن عبور کنند و به سامانه کامپیوتری شما وارد شوند. اما عجله نکنید، پیش از آنکه دست به جیب شوید و به سراغ خرید لایسنس‌های معتبر ارائه شده از سوی شرکت‌ها بروید، ابتدا به مقاله‌ای که در این زمینه آماده کرده‌ایم نگاهی داشته باشید. در این مقاله فهرستی از بهترین بسته‌های ضدویروس سال را آماده کرده‌ایم.

بسته‌هایی که انتظار می‌رود در سال جدید نیز جزء بهترین‌های بازار قرار گیرند. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هکرها همواره سعی دارند تا حد ممکن به تعداد بیشتری از سامانه‌های کامپیوتری آسیب وارد کنند، در نتیجه جای تعجبی ندارد که آن‌ها به‌دنبال آن باشند تا مکانیسم‌های امنیتی دیفندر ویندوز را بی‌اثر کنند.

درست است که ضدویروس‌های رایگان همراه با سایر ابزارهای مکمل می‌توانند از شما محافظت به عمل آورند، اما نباید از این موضوع غافل شویم که هیچ ترکیبی جای یک مجموعه کامل از ابزارهای ضدویروس با یک لایسنس معتبر را نمی‌گیرند، به‌واسطه آنکه مؤلفه‌های امنیتی درون یک بسته همگی در تعامل با یکدیگر بوده و مهم‌تر از آن با هم یکپارچه هستند. به همین دلیل، اگر در نظر دارید با خیال آسوده به فضای مجازی وارد شوید، بهترین گزینه این است که یک بسته ضدویروس را خریداری کنید. اما این حرف به‌معنای آن نیست که شما باید هزینه‌های گزافی را متحمل شوید، کافی است ویژگی‌های ارائه شده از سوی هریک از ابزارهایی که  با آن‌ها آشنا خواهید شد را مورد مقایسه قرار دهید و در ادامه بر مبنای نیاز خود بهترین گزینه در دسترس را خریداری کنید.

1-  ضدویروس بیت‌دیفندر پلاس (BitDefender Antivirus Plus 2018)
بیت‌دیفندر یکی از معدود محصولات امنیتی است که تقریباً بدون حاشیه بوده و برای سال‌های متمادی لقب بهترین بسته امنیتی را از آن خود کرده است. در فضایی که نرم‌افزارهای امنیتی رایگان به‌راحتی در اختیار کاربران قرار دارد، بیت‌دیفندر به دو شکل رایگان و تجاری در اختیار کاربران است. ضدویروس بیت‌دیفندر پلاس 2018 با قابلیت نصب روی سامانه‌های مختلف ویندوزی در اختیار کاربران قرار دارد. موتوری که این ضدویروس برای شناسایی بدافزارها مورد استفاده قرار می‌دهد، هنوز هم جزء یکی از دقیق‌ترین و قابل اعتمادترین موتورها است، به ‌طوری که مورد تأیید پژوهشگران مستقل دنیای امنیت قرار دارد و این کارشناسان برای تحقیقات خود از آن استفاده می‌کنند. مکانیسم فیلترینگ به کار رفته در این ضدویروس مانع دسترسی به سایت‌های مخرب شده و در کنار یک مرورگر ایمن به شما اجازه می‌دهد تراکنش‌های مالی خود را با خیال آسوده انجام دهید. همچنین، یک مدیر گذرواژه‌ قدرتمند نیز در اختیارتان قرار دارد که جزئیات مربوط به کارت اعتباری را به‌شکل خودکار در فرم‌های وب وارد می‌کند. مجهز بودن به یک الگوی ضدفیشینگ قدرتمند به شما اعلام می‌دارد پیوندهای مخربی در صفحه نتایج موتورهای جست‌وجو نشان داده شده و در نتیجه دسترسی به سایت‌های مخرب را بلوکه می‌کند. از ویژگی‌های شاخص این ضدویروس می‌توان به دقیق بودن، بهبود عملکرد مدیر گذرواژه‌ها، بهبود حفاظت چند لایه در برابر باج‌افزارها و بهبود ویژه فایل شردر اشاره کرد. از نکات منفی آن استفاده بیش از اندازه از منابع سیستم و در برخی موارد ناسازگاری با برخی از برنامه‌ها نیز هستند.

2- ضدویروس ESET NOD32 نسخه 2018
اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که ضدویروس‌ها را تنها بر مبنای فهرست بلندبالایی از قابلیت‌هایی که در خود جای داده‌اند مورد توجه قرار می‌دهید، ممکن است ESET NOD32 مورد توجه شما قرار نگیرد. به‌واسطه آنکه در این محصول شما دیوار آتش، برنامه مدیریت گذرواژه، file shredder، اسکنری که به‌منظور پویش آسیب‌پذیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت‌هایی که در نمونه‌های مشابه مشاهده می‌کنید را در اختیار نخواهید داشت. اما صبر کنید، این حرف به‌معنای آن نیست که این ضدویروس یک محصول بی‌ارزش است. NOD32 روی قابلیت‌های زیربنایی ضدویروس‌ها متمرکز است. نسخه 2018 ضدویروس Nod32 مجهز به یک مکانیسم ضدبدافزاری بی‌درنگ، یک لایه ضدباج‌افزاری، مکانیسم محافظت در برابر اکسپلویت‌ها، فیلتر کردن نشانی‌های اینترنتی به‌منظور مسدود کردن دسترسی به سایت‌های مخرب و ماژول‌هایی برای پیشگیری از بروز حملات پاورشل و اسکریپت‌های مخرب است. یک ماژول کنترل دستگاه نیز در این محصول جایگذاری شده که به‌منظور محدودسازی مخاطرات مرتبط با سایر دستگاه‌هایی که ممکن است از طریق یو‌اس‌بی، هارددیسک‌های خارجی، دیسک‌های نوری، دستگاه‌های بلوتوث و میان‌افزارها به کامپیوتر شما آسیب ‌وارد کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید وجود این ماژول برای یک ضدویروس خانگی کمی غیرمعمول به نظر برسد، اما برای کاربرانی که به ‌طور منظم دستگاه‌های اکسترنال را به کامپیوتر خود وصل می‌کنند، شبیه به مراکز چاپ عکس‌های دیجیتال این ویژگی اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید این ضدویروس برای کاربران مبتدی مناسب نیست، رابط کاربری آن خیلی سرراست نبوده و برخی از ویژگی‌ها به‌اندازه‌ای پیشرفته هستند که حتی با وجود help نیز به‌درستی متوجه عملکرد آن‌ها نمی‌شوید. در نسخه 2018 گزینه‌ای برای اسکن UEFI گنجانده شده است.

3- F-Secure Antivirus SAFE
ضدویروس F-Secure یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که مجموعه‌ای غنی از ابزارهای ضدویروس را در خود جای داده است. در حالی که این ضدویروس در مقایسه با رقبا قیمت نسبتاً بالاتری دارد، اما با توجه به ویژگی‌های متعددی که در اختیارتان قرار می‌دهد ارزش آن ‌را دارد. در زمان نگارش این مقاله شرکت سازنده به مناسبت 30 سالگی تخفیفات ویژه‌ای برای خریداران (از جمله کاربران داخل ایران) در نظر گرفته است. این ضدویروس F-Secure به‌راحتی می‌تواند از سامانه‌های کامپیوتری محافظت به عمل آورد، به‌ طوری که در زمان خریدهای آنلاین و تراکنش‌های مالی دغدغه خاصی از بابت بدافزارهایی که به‌شکل پنهان روی سامانه شما قرار گرفته‌اند نخواهید داشت. این بسته امنیتی به مجموعه ابزارهای امنیتی و ردیاب مجهز است که به شما اجازه می‌دهد دستگاه‌های اندرویدی یا iOS خود را که گم کرده‌اید از طریق این ابزارها ردیابی و در صورت نیاز از راه دور آن‌ها را قفل یا غیرفعال کنید. بسته امنیتی F-Secure در جدیدترین ارزیابی به عمل آمده موفق شده است حداکثر امتیاز ممکن به‌لحاظ حفاظت از سامانه‌ها را از آزمایشگاه AV-Test دریافت و نمره بالایی را نیز در AV-Comparatives از آن خود کند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شده است این ضدویروس امتیاز بالایی کسب کند، به رابط کاربری ساده و روان آن بازمی‌گردد. در اکثر موارد بدون دخالتتان به‌خوبی از سامانه شما محافظت می‌کند. این برنامه تأثیر خیلی کمی روی سرعت سامانه شما دارد و اگر با مشکل روبه‌رو شدید، تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آن را برطرف کنید.

4- Kaspersky Anti-Virus 2018
کسپرسکی که به‌تازگی عنوان برترین ضدویروس هماهنگ با ویندوز 10 را نیز دریافت کرده است، با تمرکز بر فاکتورهای بنیادین امنیت یعنی فیلترینگ نشانی‌های اینترنتی مخرب، مجهز بودن به یک موتور بسیار دقیق و پیشرفته، توانایی شناسایی تهدیدات و حذف آن‌ها، فناوری‌های نظارتی هوشمند و ردیابی فعالیت‌های مخرب و بی‌اثر کردن آن‌ها بهترین گزینه‌ای است که در اختیار شما قرار دارد. کسپرسکی از معدود ضدویروس‌هایی است که شبیه به بیت‌دیفندر قادر است فعالیت بدافزارها را روی یک سامانه متوقف و آن‌ها را حذف کند. جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی آزمایشگاه AV-Test  نشان می‌دهد این ضدویروس در زمینه پایداری، عملکرد و حفاظت موفق شده است امتیاز 6 را کسب کند، به‌ طوری که در مجموع امتیاز 18 را در ارتباط با سایر فاکتورها کسب کرده است. رابط کاربری این ضدویروس به‌خوبی طراحی شده و طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها و دکمه‌های کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی آن طوری است که حتی یک کاربر مبتدی نیز می‌تواند با آن کار کند. اگر به‌دنبال آن هستید تا یک مکانیسم حفاظتی دقیق و مهم‌تر از آن هماهنگ با نرم‌افزارهای کاربردی را روی سامانه خود نصب کنید، پیشنهاد ما کسپرسکی است. در حالی که تعدادی از نرم‌افزارهای ضدویروس حجم بالایی از هشدارهای کاذب را نشان می‌دهند. در آزمایش انجام شده از سوی AV-Test روی کسپرسکی، آویرا و سایر ضدویروس‌های شناخته شده بازار در ارتباط با بازدید از 500 سایت و 40 برنامه کاربردی کسپرسکی و آویرا جزء معدود ضدویروس‌هایی بودند که هیچ‌گونه هشدار کاذبی را صادر نکردند.

5- Norton AntiVirus Basic 2018
ضدویروس نورتون بیسیک را می‌توان یک شکارچی تمام عیار تروجان‌ها توصیف کرد. ضدویروسی که قادر است به ‌طور خودکار از سامانه کامپیوتری شما محافظت کند. این ضدویروس به تنظیمات، گزینه‌ها و ترفندهایی تجهیز شده است که همین موضوع بسته ضدویروس نورتون را به یکی از بهترین پکیج‌های سال تبدیل کرده است. این ضدویروس به یک سرویس عالی هشداردهنده در زمان دانلود فایل‌های مشکوک تجهیز شده است. در نتیجه اگر نرم‌افزارهای مخرب موفق شوند به‌شکلی به سامانه شما وارد شوند، سرویس یاد شده ضمن اعلام هشدار به‌شکل هوشمندانه رفتار بدافزارها را زیر نظر می‌گیرد و با مشاهده اولین نشانه از یک فعالیت مخرب بدافزار را حذف می‌کند. مجهز بودن به یک مسدودکننده نشانی‌های اینترنتی برای ممانعت از باز شدن سایت‌های مخرب، قابلیت سفارشی‌سازی اسکن سامانه کامپیوتری به ‌طوری که تنها بخش‌های مورد نظر شما را مورد پویش قرار دهد، تنظیم زمانی که باید فرآیند اسکن آغاز شود، به‌ طور مثال زمانی که سیستم بدون استفاده است، طراحی درست مؤلفه‌ها به‌منظور مصرف حداقلی باتری لپ‌تاپ‌ها از ویژگی‌های مثبت این ضدویروس است. گزارش‌هایی که از سوی کاربران مختلف منتشر شده نشان می‌دهد این بسته امنیتی با یکسری از افزونه‌های مرورگرها مشکل دارد. Norton Identity Safe که یک مدیر گذرواژه‌های قدرتمند است در بعضی موارد ممکن است به‌درستی کار نکند و در بعضی موارد قادر نیست با مرورگر کروم به‌درستی کار کند و گاهی عملکرد آن بدون دلیل متوقف می‌شود. فراموش نکنید این ضدویروس به‌گونه‌ای طراحی شده است که کمترین تأثیر منفی را روی عملکرد یک سیستم دارد.

6- Panda Antivirus Pro
تشخیص بی‌درنگ بدافزارها، سرعت اسکن سریع مبتنی بر کلاود، فیلترینگ نشانی‌های اینترنتی به‌منظور مسدود کردن سایت‌های مخرب و ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های کاربردی باعث شده است تا ضدویروس پاندا پرو به گزینه ایده‌آلی تبدیل شود. اما این تازه شروع کار است. یک دیوار آتش دوطرفه به حفظ امنیت سامانه شما کمک می‌کند. این ضدویروس به یک سامانه کنترلی کاربردی تجهیز شده که می‌تواند به‌شکل دقیقی آگاه شود چه محتوایی روی کامپیوتر شما در حال اجرا است و در صورت روبه‌رو شدن با یک بدافزار جدید و ناشناخته نیز می‌تواند آن ‌را متوقف کند. صفحه ‌کلید مجازی ارائه شده از سوی این ضدویروس به شما کمک می‌کند تا داده‌های محرمانه خود را بدون نگرانی از بابت به سرقت رفتن آن‌ها از سوی کی‌لاگرها در فرم‌های بانکی وارد کنید. همچنین، ابزاری به‌منظور ساخت یک دیسک نجات مبتنی بر حافظه فلش در اختیار شما قرار دارد که در شرایط بحرانی و به‌منظور پاک کردن ساده تهدیدات به شما کمک می‌کند. دیوار آتش پاندا کار خود را به‌خوبی انجام داده و باعث می‌شود امنیت سامانه شما دوچندان شود، اما این دیوار آتش قادر به رقابت با دیوارها‌ی آتش مستقل نیست. به‌واسطه آنکه کاربران شبکه اغلب به دیوارهای آتشی با بیشترین سطح از تنظیمات نیاز دارند. رابط کاربری این بسته امنیتی سرراست بوده و به‌راحتی می‌توانید همانند رابط‌های کاربری ویندوز 10 محور از آن استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید، آزمایشگاه‌های مستقل زیادی پاندا را آزمایش نکرده‌اند که آمار دقیقی از عملکرد آن داشته باشیم، اما حفاظت ارائه شده از سوی پاندا بالاتر از حد متوسط است.

7- Trend Micro Antivirus+ Security
ترند میکرو یک بسته امنیتی مناسب را ارائه کرده که در ترکیب با ابزارهای ضد هرزنامه‌ای عملکردی فراتر از حالت متوسط دارد. این بسته امنیتی همچنین به یک ماژول Folder Shield تجهیز شده که برای مسدود کردن باج‌افزارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بسته امنیتی چقدر خوب عمل می‌کند؟ آزمایشگاه‌های امنیتی تراز اول نمره خوبی در ارتباط با حفاظت از سامانه‌های کامپیوتری به این بسته امنیتی داده‌اند، هرچند در این زمینه اختلاف ‌نظرهایی وجود دارد. به‌ طور خاص AV-Comparatives می‌گوید بالاترین امتیاز را در ارتباط با هشدارهای کاذب صادر شده به این بسته داده است. هشدارهایی که می‌توانند در اغلب موارد آزاردهنده باشند. اما در مقابل AV-Test گزارش کرده است که بالاترین سطح از دقت را در آزمایش‌ها مشاهده کرده و هیچ نشانه‌ای از ارائه هشدا‌رهای مثبت کاذب از سوی این بسته دریافت نکرده است.

اگر یک مشکل در ارتباط با ضدویروس ترند میکرو وجود داشته باشد، در ارتباط با تأثیرگذاری آن بر عملکرد سیستم است. گزارشی که در ارتباط با عملکرد ضدویروس‌های رایج از سوی PassMark در سال جاری منتشر شد، ترند میکرو را به‌لحاظ کارایی در پایین‌ترین فهرست خود قرار داد. اما کارشناسان امنیتی مستقل نیز این محصول را آزمایش و یک تجربه مطلوب و رضایت‌بخش را از آن دریافت کرده‌اند. سطح حفاظتی آن مشابه با بیت‌دیفندر است، اما هشدارهای مثبت کاذب ارائه شده از سوی آن کمی بالاتر است، اما به‌گونه‌ای نیست که عملکرد سیستم را به‌شکل قابل توجه تحت تأثیر قرار دهد. پیشنهاد ما این است که نسخه آزمایشی 30 روزه این محصول را آزمایش کنید و اگر مشکلی با آن نداشتید، آن را خریداری کنید.

8- Webroot SecureAnywhere AntiVirus
هر ضدویروسی این ادعا را مطرح می‌کند که سبک و روان است، اما تنها Webroot SecureAnywhere است که به‌معنای واقعی کلمه می‌تواند این ادعا را مطرح کند. این ضدویروس تنها در چند ثانیه نصب شده و فایل‌های آن به‌ندرت فراتر از 2 مگابایت از فضای هارددیسک را اشغال می‌کنند. همچنین، به‌روزرسانی‌های بزرگی که برای آن ارائه می‌شود، بیش از اندازه پنهای باند شما را مصرف نمی‌کنند. ذخیره‌سازی بانک‌ اطلاعاتی این ضدویروس در کلاود باعث شده است تا حجم برنامه‌ای که روی سامانه کاربران قرار می‌گیرد کاهش پیدا کند. این برنامه زمانی که سیستم بدون استفاده است تنها از 4 مگابایت حافظه اصلی سیستم برای پویش استفاده می‌کند. ضدویروس فوق امضای دیجیتالی مربوط به نرم‌افزارها را برای سرور ارسال می‌کند و زمانی که اطمینان حاصل کند برنامه مجاز است، به شما اجازه می‌‌دهد از برنامه‌ها و فایل‌ها به‌شکل عادی استفاده کنید. در کنار وظیفه اصلی حفاظت از سامانه‌های کامپیوتری، ضدویروس فوق به قابلیت‌های نظارت رفتاری هوشمندانه، مکانیسم ضدفیشینگ بی‌درنگ صحیح، نظارت بر ارتباطات شبکه‌ای، قابلیت ضد باج‌افزاری و... تجهیز شده است. ما به‌درستی نمی‌دانیم توانایی‌های این ضدویروس در زمینه شناسایی با سایر رقبایش یکسان است یا خیر، به‌واسطه آنکه آزمایشگا‌ه‌های بزرگ تست نرم‌افزارهای امنیتی و همچنین پژوهشگران امنیتی به‌ندرت این محصول را مورد ارزیابی قرار داده‌اند. اما شرکت‌ها و کاربرانی که آن ‌را به کار گرفته‌اند، اعلام کرده‌اند نمره قابل قبولی به آن می‌دهند، به‌واسطه آنکه سطح پایداری و قابل اعتماد بودن آن را مثبت ارزیابی کرده‌‌اند. اگر از ضدویروس‌های بیش از حد پیچیده با طیف گسترده‌ای از تنظیمات خسته شده‌اید، Webroot ممکن است گزینه مناسبی برای جایگزینی باشد.

9- McAfee Total Protection
بدون شک McAfee Total Protection یکی از شناخته‌ شده‌ترین نام‌ها در حوزه امنیت است. Total Protection همراه با قابلیت بزرگی در اختیار کاربران قرار دارد. کاربرانی که نسخه حق ‌اشتراکی را خریداری کنند به ابزار قدرتمند True key اینتل دسترسی خواهند داشت. در حالی که ابزار True Key در اصل یک برنامه مدیریت گذرواژه‌ها است، اما تفاوت‌هایی با یک برنامه عادی مدیریت گذرواژه داشته و اجازه می‌دهد از مکانیسم احراز هویت دوعاملی مبتنی بر اثر انگشت یا تشخیص چهره استفاده کنید. مؤلفه‌های اصلی  Total Protection شامل یک اسکنر ضدویروس و مکانیسم حفاظتی وب/ ایمیل است. اسکنر ضدویروس این محصول به‌واسطه در اختیار داشتن حجم بالایی از امضا موفق شده است جایزه ویژه‌ای را از آن خود کند. با توجه به اینکه امروزه اکثر تهدیدات نه از جانب هکرها بلکه از جانب نفوذهای مستقیم به شبکه انجام می‌شود که در اثر وب‌گردی و بازدید از سایت‌های مخرب و باز کردن ضمیمه‌های ایمیلی آلوده شبکه شما را در معرض تهدید قرار می‌‌دهند، بر همین اساس همراه با این بسته امنیتی ابزار WebAdvisor در اختیار شما قرار گرفته است. ابزاری که می‌تواند دانلودها را به‌منظور بار داده‌های مخرب اسکن کند و مانع باز شدن نشانی‌های اینترنتی مخرب شود. دسترسی به ماژول‌های ضدهرزنامه‌ای مانع از آن می‌شود تا صندوق پستی شما مملو از ایمیل‌های مخرب شود. File Lock یک صندوقچه داده‌ای شبیه به نمونه‌های مشابه است. صندوقچه‌ای که با گذرواژه محافظت شده و اجازه می‌دهد فایل‌های باارزش خود را برای در امان ماندن از جانب سایر تهدیدات درون آن قرار دهید. قابلیت Shredder این محصول نیز اطمینان می‌دهد که فایل‌های حذف شده هیچ‌گاه بازیابی نخواهند شد.

10- Avira Free Security Suite
تمرکز اصلی این ضدویروس بر عملکرد و کارایی قرار دارد. طراحی ضدویروس آویرا به گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد پس از نصب به‌راحتی بتوانید از سامانه خود استفاده کنید. این ضدویروس برای آنکه سرعت کامپیوتر کم نشود، فایل‌ها را به‌صورت جداگانه اسکن می‌کند و به شما اجازه می‌دهد فرآیند اسکن را به‌شکل اختصاصی برای همه درایورهای محلی، درایوهای قابل حمل، پوشه My Document و پردازه‌های در حال اجرا به‌شکل مجزا به مرحله اجرا درآورید. اگر ضدویروس با فایل‌های ناشناخته‌ای روبه‌رو شود، به ‌طور خودکار فایل‌ها را برای بررسی دقیق‌تر برای سرویس‌ VirusTotal ارسال می‌کند. سرویسی که طیف بسیار گسترده‌ای از امضاهای مربوط به بدافزارها را در خود جای داده است. نکته مثبت ویژه‌ای که در ارتباط با ضدویروس آویرا وجود دارد، در ارتباط با پویش خودکار آن بازمی‌گردد. هر 168 ساعت یک بار به ‌طور خودکار سامانه شما را مورد اسکن قرار می‌دهد. اگر به‌دنبال آن هستید تا از یک ضدویروس رایگان استفاده کنید، پیشنهاد ما آویرا است، به‌واسطه آنکه در مقایسه با نمونه‌های رایج رایگان بهترین قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فراموش نکنید در تست‌های شرکت AV-Test که در ماه دسامبر انجام شد، موفق شد بالاترین نمره در زمینه شناسایی بدافزارها و محافظت از سامانه‌ها را از آن خود کند. آزمایشگاه AV-Test در گزارش خود آورده است که این ضدویروس در 99 درصد موارد قادر است در برابر حملات بدافزاری و روز صفر از سامانه‌های کامپیوتری محافظت به عمل آورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top