تاریخ انتشار: شنبه 1397/02/22 - 11:30
کد خبر: 265509

در اطلاعیه ای منتشر شد؛

توضیح حراست دانشگاه آزاد درخصوص درگیری فیزیکی با یک دانشجو

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد درباره درگیری فیزیکی یک دانشجو با مامور حراست واحد تهران شمال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ابوالفضل شمس درباره درگیری یک دانشجو با مامور حراست دانشگاه آزاد تهران شمال که فیلم بخشی از این درگیری در فضای مجازی منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: روز چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر مقابل دانشکده فنی دانشگاه آزاد سه دانشجو در حال سیگار کشیدن بودند و یک کارمند نیز جوار آنها به حراست شکایت می‌کند تا مامور حراست به آنها تذکر دهد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد تاکید کرد: درپی این درخواست یکی از ماموران دانشجویان را دعوت می‌کند تا برای ارائه توضیحات به داخل حراست دانشگاه بروند و از آنها تقاضای کارت دانشجویی می‌کند.

شمس ادامه داد: در این زمان یکی از دانشجویان که در فیلم لباسی بر تن ندارد، جمله بسیار نامناسبی را به مامور انتظامات دانشگاه می‌گوید و به او حمله می‌کند و ضرب و شتم آغاز می‌شود، به نحوی که مامور حراست از پشت میز خود به پایین می‌افتد و دانشجو نیز مامور را کتک می‌زند.

وی با بیان اینکه دانشجویان دیگر نیز پس از دیدن این صحنه به داخل اتاق حراست می‌روند، اظهار داشت: پس از آنکه دعوای دانشجو با مامور حراست بیشتر می‌شود، دانشجویان و یکی از نیروهای دانشگاه برای جدا کردن آن دو نفر وارد عمل می‌شوند و در همین حین است که پیراهن دانشجو از تنش خارج می شود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در پی وقوع درگیری موضوع سریعا به حراست کل دانشگاه آزاد اعلام شد، گفت: هنگامی که این دو نفر از روی زمین بلند می‌شوند، مامور حراست برای دفاع از خود با دانشجو گلاویز می‌شود و فیلمی که در فضای مجازی وجود دارد فقط همین بخش درگیری را نشان می‌دهد.

محتوای فیلم منتشر شده در فضای مجازی کذب است
شمس درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی، تاکید کرد: ادعای خانمی که به‌ صورت هدفمند در حال فیلمبرداری است و اظهار می‌کند، چرا دانشجوی مملکت را کتک می‌زنید، کاملا کذب است، زیرا مامور حراست است که در حال کتک خوردن است.وی ادامه داد: پس از آنکه دعوا خاتمه یافت، دانشجوی خاطی از مامور حراست عذرخواهی می‌کند و حتی دست این مامور را نیز می‌بوسد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: خانمی که در حال فیلم‌برداری است نباید خلاف واقع در فیلم صحبت می‌کرد، زیرا دانشجو در حال کتک خوردن نبوده است.

شمس با بیان اینکه مامور حراست ضمن انجام دادن وظیفه خود کتک خورده است، اظهار داشت: در صحنه فیلم مامور حراست واکنش طبیعی انجام داده، زیرا از خود دفاع کرده و فیلم هدفمند بوده است.

وی افزود: به‌ طور جدی در مسئله ورود پیدا کرده ایم و در حال بررسی هستیم؛ قطعا چه با دانشجویی که ضرب و شتم را آغاز کرده و چه با دانشجویی که به صورت هدفمند فیلم گرفته، اقدام مقتضی را انجام می دهیم، زیرا فرد تصویربردار صحنه سازی‌های اشتباه داشته است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: حراست دانشگاه آزاد اسلامی تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1397/02/22 - 11:38

خود مسئولین دانشگاه آزاد (ظاهرا کلمه «اسلامی» هم دیگر ندارد) برای مردم «صحنه سازی» نکرده اند؟ کدام نهاد رسمی و قانونی تابحال از این «دانشگاه»، حسابرسی و ممیزی مالی کرده است؟
تورهای مسافرتی آفری
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top