تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/03/31 - 10:56
کد خبر: 269927

طاهری:

پرتغال را با این فوتبال می‌بریم

پیشکسوت استقلال و تیم ملی، گفـت: مقابل اسپانیا بی‌نظیر بازی کردیم و من قبل از مسابقه می‌دانستم با سازمان دفاعی قوی کار خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بیژن طاهری در گفت‌وگو با فارس، در مورد شکست تیم ملی مقابل اسپانیا، گفت: بی‌نظیر بازی کردیم. از قبل از مسابقه می‌دانستم با سازمان دفاعی قوی کار خواهیم کرد. ما تمامی درهای بین مدافعان را بستیم و شانس گلی به حریف ندادیم. روی یک اتفاق گل خوردیم. در نیمه دوم باز بازی کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و بعد از گل می‌توانستیم جبران کنیم. در کل می‌توانم بگویم عالی کار کردیم و دیگر ما از تیم‌هایی مثل اسپانیا و پرتغال نمی‌ترسیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی نمی‌توانست مثل دقایق بعد از گل شرایط هجومی‌تری داشته باشد خاطرنشان کرد: ما اگر می‌خواستیم از ابتدا باز بازی کنیم با نتیجه 4-5 گله شکست می‌خوردیم. بسیار منطقی کار کردیم و مثل بازی با مراکش ابتدا بازی را آرام کردیم و وقتی کم کم از زیر فشار بیرون شدیم رو به جلو کارمان را پیش بردیم. در نیمه دوم از زیر فشار درآمدیم و بهتر از اسپانیا کار کردیم. متاسفانه بدشانس هم بودیم. ضربه سر طارمی بسیار حساس بود. حرکت وحید امیری هم بسیار زیبا بود.

وی در مورد دیدار مقابل پرتغال تصریح کرد: من فکر می‌کنم پرتغال را با این فوتبال می‌بریم. باید در آن مسابقه هم منطقی و عادلانه بازی کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال در مورد اینکه آیا تیم ملی بعد از این بازی ممکن است دچار غرور شود، اظهار داشت: انتظارات از تیم ملی بالا نیست. مردم همین حالا هم خوشحال هستند. ما توانستیم مقابل ستارگان دنیا خوب کار کنیم. مطمئنا بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند که دچار غرور نشوند. انشاالله در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

طاهری در پایان گفت: به نظرم اگر در نیمه دوم بازیکنی سرعتی مثل مهدی ترابی را استفاده می‌کردیم یا از بازیکنی مثل اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد به جای سردار آزمون که خسته شده بود بهره می‌بردیم شرایط‌مان بهتر می‌شد. البته کی‌روش صلاح تیم را قطعا بهتر از ما می‌داند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top