تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/04/28 - 16:47
کد خبر: 273823

وحید امیری و تکلیف پرسپولیس

به نظر می رسد تکلیف وحید امیری و باشگاه پرسپولیس به زودی روشن خواهد شد اما او بازهم به دفتر باشگاه پرسپولیس نرفت تا وضعیتش مبهم بماند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، درخشش در جام جهانی سبب شد تا وحید امیری با پیشنهادات مختلفی از نقاط مختلف جهان روبرو شود اما باشگاه پرسپولیس نیز تمایل زیادی به تمدید قرارداد با وینگر خوش اخلاقش دارد. امیری در دو سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و یکی از پایه های موفقیت این تیم در لیگ های شانزدهم و هفدهم بود.

البته خودِ امیری نیز نسبت به تمدید قرارداد با پرسپولیس بی میل نیست اما گذشتن از پیشنهادات اروپایی و  عربی نیز ساده نخواهد بود.

روز گذشته قرار بود او به همراه مدیربرنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و مذاکرات برای تمدید قرارداد را انجام دهد اما امتحانِ دانشگاه سبب شد تا امیری در این جلسه غایب باشد. گفته می شد او امروز راهی باشگاه پرسپولیس می شود تا نشستی با مدیرعامل سرخ ها برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد و بار دیگر مدیربرنامه هایش در جلسه حاضر شد.

امیری با پیشنهادهای زیادی روبرو است و همین موضوع تردیدهای زیادی را در ذهنش ایجاد کرده است. او به خوبی می داند احتمال حضورش در جام جهانی بعدی زیاد نیست و شاید این آخرین فرصت برای حضور در فوتبال اروپا یا دیگر قاره ها باشد.

همچنین باشگاه پرسپولیس با تمام بازیکنان قراردادهای بیشتر از یک ساله امضا کرده و باتوجه به تمدیدقرارداد با برانکو ایوانکوویچ تا پایان لیگ نوزدهم، بعید است راضی شود با امیری کمتر از دو سال ببندد.

همین موضوع و مسائل مالی احتمالا کار تمدید با ستاره لرستانی فوتبال ایران را سخت و سخت تر خواهد کرد. اما اگر سرخ ها بتوانند امیریِ 30 ساله را در جمع خود نگه دارند، گام بلندی در راستای موفقیت در لیگ هجدهم برداشته اند.

قرمزپوشان پایتخت یک ماه است که تمریناتشان را آغاز کرده اند و غیبت وحید امیری در این یک ماه سبب شده تا برانکو ایوانکوویچ خواستار روشن شدن هرچه سریع تر تکلیف این بازیکن شود.

بسته بودن پنجره پرسپولیس و محرومیت از نقل و انتقالات روند مذاکرات را سخت و سخت تر کرده چرا که پس از جدایی محرمی، احمدزاده و مسلمان پرسپولیس به شدت نیازمند تمدید قرارداد با امیری است. شاید اگر پنجره نقل و انتقالات بسته نبود، باشگاه پرسپولیس نسبت به جدایی و لژیونرشدن امیری مخالفت زیادی نمی کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top