تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/05/16 - 10:47
کد خبر: 276670

فرماندار تهران:

بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در شرق تهران احداث می‌شود

فرماندار تهران با اشاره به احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در منطقه ۴ گفت: این بیمارستان ۷ هکتار زمین می‌خواهد که ۴ هکتار آن تأمین شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، عیسی فرهادی شامگاه دوشنبه در دیدار مردمی با مردم منطقه 4 با اشاره به بیست و یکمین جلسه در مناطق مختلف پایتخت اظهار داشت: دو هفته آینده جلسه‌ای در فرمانداری با حضور 20 محله منطقه 4 برگزار می‌شود و مسئولان نیز در این جلسه حاضر می‌شوند تا موضوعات و مشکلات مطرح و به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد ‌و برای استقلال کشور بهای زیادی داده شد که منطقه 4 نیز 2 هزار شهید در این زمینه هدیه دادند، 40 سال محاصره و تحریم‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و توفیقات زیادی داشتیم ظرفیت در علوم مختلف از جمله علوم پزشکی، تسهیلات دانشجویی و غیره داریم اکنون نیز باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم.

فرماندار تهران با اشاره به اختلاف‌افکنی دشمن افزود: ایجاد اختلاف برای دشمن سود دارد از این‎رو باید از تفرقه پرهیز کنیم قدرت مردم به جایی رسیده که آمریکا یک طرفه بحث مذاکره را پیش می‌کشد که البته باید اثبات کند با چه ابزاری صداقت خود را می‌خواهد نشان دهد، امروز ایران به قدرتی تبدیل شده که دنیایی که یکپارچه علیه ما بوده متوجه شده و بخش اعظمی از کشورها از ما حمایت می‌کنند.

فرهادی با اشاره به وضعیت منطقه 4 تصریح کرد: منطقه 4 یکی از بهترین مناطق تهران است که به صورت میانگین 34 متر مربع فضای سبز دارد این در حالی است که میانگین فضای سبز در تهران 16 متر است، ضمن اینکه 3 هزار و 600 هکتار بافت فرسوده در شهر تهران داریم این درحالی است که در این منطقه بافت فرسوده زیر 17 هکتار است.

وی ادامه داد: ظرفیت شورایاری‌ها بسیار خوب است که در 20 محله منطقه 4 باید جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، مسائل محیط زیستی و ارتباط با محلات استفاده شود.

فرماندار تهران با اشاره به لزوم رفع مشکلات بهداشتی تأکید کرد: جهت تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سه بیمارستان فوق تخصصی در تهران ایجاد می‌شود که یکی در غرب تهران در مرحله سفت‌کاری است و دیگری در شهر آفتاب و مورد سوم در شرق تهران در منطقه 4 که 7 هکتار زمین می‌خواهد که 4 هکتار آن تأمین شده است.

فرهادی همچنین خاطرنشان کرد: 5 کلانتری در منطقه 4 وجود دارد که هنوز این ظرفیت وجود دارد که برای بهبود وضعیت امنیتی منطقه چند کلانتری ایجاد شود که اگر 2000 متر به این امر اختصاص پیدا کند دو کلانتری در این منطقه ایجاد می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top