تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/06/18 - 18:08
کد خبر: 281352

کتاب مدیریت بانک‌های اطلاعاتی +دانلود

کتاب مدیریت بانک‌های اطلاعاتی +دانلود

طراحی، پیاده‌سازی، برنامه‌نویسی و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی جزو مشاغلی نیستند که شما به‌سادگی بتوانید از طریق گذراندن چند ساعت کلاسی درسی یا واحد آموزشی در آن‌ها تبحر پیدا کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای تسلط بر هر یک از این عناوین شغلی، به‌صرف زمان زیاد و کسب تجربه فراوان نیاز دارید.

نام کتاب: مدیریت بانک‌های اطلاعاتی
SQL Server (SQL Server 2017 Administration Inside Out)
ناشر: Microsoft Press
نویسندگان: مندی کوروت، راندولف غرب، سون آلترمن، ویلیام عاصف
 (Mindy Curnutt, Randolph West, Sven Aelterman, William Assaf)
سال انتشار: 2018
شابک: 13: 9781509305216
تعداد صفحات: 704 صفحه

دانلود

مدیریت بانک‌های اطلاعاتی SQL Server از جمله مشاغلی است که دستمزد بالایی از آن شما کرده، اما در مقابل به‌شدت نیازمند دانش بالایی است. برای این منظور چه کسی بهتر از مایکروسافت می‌تواند در زمینه مدیریت بانک‌های اطلاعاتی SQL Server به شما کمک کند؟ این کتاب یک مرجع فوق‌العاده است که صدها راهکار در زمینه حل مشکلات به شما پیشنهاد داده و توصیه‌های ارزشمندی را برای اجتناب از به وجود آمدن مشکلات به شما ارائه می‌کند. رویکردی که به میزان قابل‌توجهی در زمان صرفه‌جویی می‌کند. این کتاب هر آن چیزی را که در ارتباط با برنامه‌ریزی، پیاده‌سازی، مدیریت و ایمن‌سازی بانک‌های اطلاعاتی در SQL Server 2017 و آن هم در محیط‌های سازمانی، ابری یا ترکیبی به آن‌ها نیاز دارید، پیش روی دیدگانتان قرار می‌دهد. این کتاب را چهار نفر از کارشناسان خبره اس‌کیو‌ ال‌سرور نگارش کرده و مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی را که یک مدیر بانک اطلاعاتی باید با آن‌ها آشنایی داشته باشد، بررسی کرده‌اند. با این کتاب شما یاد می‌گیرید که چگونه از مولفه‌های Database Engine، SQL Server Data Tools، SQL Server Management Studio و پاورشل در SQL Server 2017 استفاده کنید. از جمله مباحثی که در این کتاب با آن‌ها آشنا خواهید شد، مدیریت حافظه اصلی، ذخیره‌سازی، خوشه‌بندی، مجازی‌سازی، نصب، سفارشی‌سازی و به‌کارگیری اس‌کیو‌ال سرور 2017، به‌کارگیری ابزارهای توسعه، نحوه پیاده‌سازی یک معماری و زیرساخت درست برای بانک‌های اطلاعاتی، نحوه به‌کارگیری آژر اس‌کیو‌ال‌سرور و پیکربندی ابرهای ترکیبی، نحوه به‌کارگیری بانک‌های اطلاعاتی Provision SQL Server و Azure SQL، ایمن‌سازی بانک‌های اطلاعاتی از طریق به‌کارگیری رمزگذاری، دیوارهای آتش و به‌کارگیری امنیت سطح پایین، ایجاد گروه‌های امنیتی تحت شبکه SQL Server IaaS و مسیرهای تعریف‌شده از سوی کاربر، مدیریت امنیت و مجوزهای سطح کاربری، طراحی درست جدول‌ها از طریق به‌کارگیری کلیدها، نوع‌های داده‌ای، ستون‌ها، نماها، جداول خارجی و بهینه‌سازی جدول‌های درون حافظه‌ای، به‌کارگیری فناوری‌های قدرتمند در زمینه شاخص گذاری، موازی‌سازی، هم‌زمانی و صدها‌ نکته دیگر است. این کتاب در 14 فصل نکته‌های ارزشمند متعددی را به شما آموزش می دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی
اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
عملیات ایران، یکی از برترین قدرت نمایی های نظامی بود+ فیلم
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top