تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/07/17 - 15:07
کد خبر: 285626

۲۰ روز از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست قایقرانی گذشت

مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی‌های آسیایی برگزار شود که با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی که قرار بود پیش از بازی‌های آسیایی برگزار شود که با تصمیم وزارت ورزش لغو شد اما هنوز تاریخی برای برگزاری این انتخابات اعلام نشده است.

دوره ریاست غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی 12 مردادماه به پایان رسید. غلامرضا امینی همراه فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر کاندیداهای ریاست فدراسیون قایقرانی هستند. با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها همچنین بازنشسته بودن غلامرضا امینی، حضور مجدد وی در انتخابات و فدراسیون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان 20 روز پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در این باره گفت: انتخابات فدراسیون قایقرانی هم به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان با مشکل مواجه شد و باید در مورد آن تدبیر کنیم. احتمالاً ثبت‌نام مجدد برگزار خواهد شد و برای این فدراسیون سرپرست انتخاب می‌کنیم.

حالا و در حالی که دو ماه از پایان دوره ریاست امینی و همچنین بیش از دو هفته از وعده داورزنی برای معرفی سرپرست فدراسیون قایقرانی گذشته هنوز خبری از سرپرست جدید فدراسیون وجود ندارد. امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم اعلام کرد که هر زمان با او تماس بگیرند که باید با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشسته ها کنار برود، 5 دقیقه بعد استعفای خود را اعلام می‌کند. حالا با توجه به اعلام آمادگی امینی و اینکه ظاهرا وی قصد ماندن در هر شرایطی و ایجاد مشکل برای وزارت ورزش را ندارد به نظر می‌رسد که باید هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

به هر حال فرصت دو ماهه وزارت ورزش برای اجرای قانون به پایان خواهد رسید و مسئولان وزارت ورزش کم کم باید اقدامات اساسی خود را برای فدراسیون‌های کم‌دردسر آغاز کنند تا فرصت کافی برای سر و کله زدن با روسایی که قصد ماندن دارند را داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top