تاریخ انتشار: جمعه 1397/07/20 - 10:23
کد خبر: 285955

مقصدهای احتمالی گلر جوان استقلال

حسین حسینی بعد از نیمکت نشینی‌های طولانی در هر سه جام، این هفته دست به اعتراض تندی زد و اعلام کرد نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. او این بار، تصمیمش را قطعی دانست و گفت چیزی نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از 90، جدایی حسینی از استقلال در صورتی که به مقصدی غیر از فوتبال اروپا باشد، شاید به نفع پرسپولیس تمام شود. در روزهای اخیر، رسانه‌های زیادی از صلح بین شفر و حسینی خبر دادند اما دروازه‌بان دوم استقلال که هنوز از جایگاهش مطمئن نیست حاضر نشده رسما از حرف‌هایش عقب نشینی کند.

حسین حسینی بعد از نیمکت نشینی‌های طولانی در هر سه جام، این هفته دست به اعتراض تندی زد و اعلام کرد نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. او این بار، تصمیمش را قطعی دانست و گفت چیزی نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد.

اگر نیم فصل حسینی بخواهد از استقلال جدا شود، آبی‌ها ضرر چندانی نمی‌کنند اما مقصد او، می‌تواند باعث تقویت پرسپولیس شود. حسینی که می‌خواهد به شماره یک تیم ملی برسد، گزینه‌های زیادی بین تیم‌های بزرگ ندارد و احتمالا مجبور بین انتخاب بین دو گزینه است.

سپاهان به تازگی نیازمند را جذب کرده و بعید است سراغ دروازه‌بان جدیدی برود. پیکان شیخ ویسی، بهترین دروازه‌بان فعلی لیگ بر اساس نمرات نود را دارد و علی دایی هم حسابی روی منادی، دروازه‌بان جوانش حساب باز کرده است. تراکتور و فروزان هم فعلا، زوج موفقی بوده‌اند. پدیده به عنوان صدرنشین لیگ شاید تنها باشگاهی باشد که دروازه‌بان مشهور و بزرگی ندارد، که اوضاع مالی تیم به آن‌ها اجازه جذب دروازه‌بان جدیدی نخواهد داد.

با این شرایط، فقط دو گزینه بزرگ برای حسینی باقی می‌ماند. پرسپولیس و ذوب آهن، که هر دو دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی را دارند اما یک موضوع، شاید اوضاع را تغییر دهد. اگر بیرانوند نیم فصل به اروپا ترانسفر شود، شماره یک پرسپولیس خالی خواهد شد. حسینی در این شرایط می‌تواند جای بیرانوند را بگیرد و اگر نخواهد به پرسپولیس برود هم رشید مظاهری، گزینه اول برانکوست و حسینی می‌تواند جای رشید را در اصفهان پر کند. در هر دو حالت، این انتقال عملا به نفع پرسپولیسی‌هاست. آن‌ها یا دروازه‌بان ناراضی استقلال را جذب می‌کند یا در صورت ترانسفر او به ذوب آهن، با خیال راحت رشید مظاهری را می‌گیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top