تاریخ انتشار: شنبه 1397/09/03 - 11:55
کد خبر: 291642

نامه جامعه اسلامی دانشجویان به صالحی امیری

در بخشی از این نامه آمده است: بنا به فرموده مقام معظم رهبری جوان در هر جامعه و کشوری،محور حرکت است.مدت هاست که کارشناسان به پیر بودن بدنه مدیریتی کشور اشاره میکنند و به کارگیری جوانان متعهد و متخصص را گامی رو به جلو به سمت تحقق ((دولت اسلامی _جامعه اسلامی)) میدانند.تجربه ثابت کرده که هر زمان جوان مومن انقلابی وارد کار شود بن بست ها شکسته و امور به بهترین نحو سامان یافته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه ای به رییس کمیته ملی المپیک پیرامون قانون بازنشستگی واکنش نشان داد.

متن این نامه را در ادامه بخوانید:

جناب آقای صالحی امیری

ریاست محترم کمیته ملی المپیک

سلام علیکم  
بنا به فرموده مقام معظم رهبری جوان در هر جامعه و کشوری،محور حرکت است مدت هاست که کارشناسان به پیر بودن بدنه مدیریتی کشور اشاره میکنند و به کارگیری جوانان متعهد و متخصص را گامی رو به جلو به سمت تحقق ((دولت اسلامی _جامعه اسلامی)) میدانند.تجربه ثابت کرده که هر زمان جوان مومن انقلابی وارد کار شود بن بست ها شکسته و امور به بهترین نحو سامان یافته است.

از جمله قوانینی که میتواند باعث ایجاد نشاط انقلابی و هدفمند تر و سریع تر شدن حرکت به سمت آرمانها شود، قانون منع به کارگیری بازنشستگان است.

قانون منع به کارگیری بازنشستگانی که قرار بود به عاملی برای تزریق خون تازه در کالبد پیر و خسته مدیریتی کشور باشد با شکل گیری استثناهای مختلف در این قانون از جانب عده ای،عملا به عنصری برای فریب افکار عمومی تبدیل شده است و با توجه به وضع ایجاد شده به زودی وجود این قانون با عدم وجودش عملا تفاوتی در بدنه مدیریتی کشور ایجاد نخواهد کرد.اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این گونه اقدامات و استثنا های اعمال شده از طرف جریان های مختلف سیاسی را انحرافی بزرگ در هدف این قانون دانسته و مخالفت آشکار خود را با شکل گیری این گونه استثنائات به بهانه های مختلف را اعلام میدارد.

با توجه به اظهار نظر های انجام شده توسط شما پیرامون صحبت های اخیر آقای قاضی زاده هاشمی و نیز سرانجام اقای تاج در فدراسیون فوتبال و نیز با توجه به اعلام آمادگی آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جهت برگذاری مناظره با شما ، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی ،آمادگی خود را جهت برگذاری مناظره در محل یکی از دفاتر80 گانه جامعه اسلامی دانشجویان واقع در دانشگاه های سراسر  کشور، بر اساس انتخاب شما ، اعلام میدارد .لازم به ذکر است که جهت از بین رفتن بهانه های مختلف، منتظر اعلام تاریخ و ساعت برگذاری مناظره از جانب شما هستیم.

و من الله التوفیق
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top