تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/10/09 - 19:46
کد خبر: 296379

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»:

در حادثه‌ی علوم‌تحقیقات، اولویت با حفظ کرامت دانشجویان است

در حادثه‌ی علوم‌تحقیقات، اولویت با حفظ کرامت دانشجویان است

حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی با تاکید براینکه وظیفه‌ی اصلی مسئولین دانشگاه، حفظ کرامت دانشجویان است، تاکید کرد: چه کسانی که قبلا در دانشگاه آزاد مسئولیت داشتند و چه کسانی که حالا مسئول این دانشگاه هستند باید پیش از هر چیزی کرامت دانشجویان را در نظر بگیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در حاشیه‌ی بازدید از تحریریه‌ی «خبرنامه دانشجویان ایران» در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون حادثه‌ی تلخ واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و فوت و زخمی شدن چند تن از دانشجویان، ضمن ابراز همدردی با پدران و مادران دانشجویان فوت شده و آسیب‌دیده، گفت: واقعا وقتی انسان خودش را جای پدر یا مادر هر یک از از این عزیزان می‌گذراد، تحمل این داغ بسیار سخت است.

صالحی همچنین در ادامه با تاکید بر لزوم بررسی کارشناسی این موضوع خاطرنشان کرد: اگر قصوری در این زمینه از هر یک از مسئولین صورت گرفته باشد باید پیگیری شود و اگر حقی از کسی ضایع شده باشد، باید احقاق حق صورت گیرد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پیرامون حاشیه‌هایی که پس از این اتفاق در فضای مجازی و رسانه‌ها و در ادامه در صحن دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به وجود آمده ابراز عقیده کرد: هر کسی با هر بهانه‌ای به دنبال تسویه‌حساب سیاسی و سوء‌استفاده از خون دانشجویان باشد، قطعا به دانشجویان و خانواده‌های آنان توهین کرده است.

وی همچنین افزود: هر کسی باعث شود خون عزیزترین جوانان این مملکت مایه‌ی درگیری و حاشیه‌های تبلیغاتی شود، قطعا خیانتش غیرقابل چشم‌پوشی است.

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به اینکه در این ماجرا حق با دانشجویان است یادآور شد: مسئولین دانشگاهی و مسئولین ذی‌صلاح قضایی باید به احساسات پاک این دانشجویان احترام بگذراند. این در حالی است که دانشجویان نیز باید راه صحیح را برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های خود در پیش گیرند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید براینکه وظیفه‌ی اصلی مسئولین دانشگاه، حفظ کرامت دانشجویان است، تاکید کرد: چه کسانی که قبلا در دانشگاه آزاد مسئولیت داشتند و چه کسانی که حالا مسئول این دانشگاه هستند باید پیش از هر چیزی کرامت دانشجویان را در نظر بگیرند؛ نباید به هیچ قیمتی عزت دانشجویان زیر پا گذاشته شود.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولینی که تاکنون به صورت جدی و سریع نسبت به پیگیری این مسئله اقدام کردند خاطرنشان کرد: از تمام مسئولین ذیصلاح درخواست می‌کنم تا روشن شدن کامل این ماجرا، همچنان مجدانه پیگیری‌خهای خود را ادامه دهند و ذره‌ای کوتاهی نکنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top