تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/10/10 - 20:22
کد خبر: 296511

برگزیدگان استارت‌آپ ویکند اینترنت اشیاء معرفی شدند

سه تیم گراویدا؛ امین اموال و پیس اسپیس در رویداد استارت‌آپ ویکند اینترنت اشیاء پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پارک علم و فناوری، در رویداد استارت‌آپ ویکند اینترنت اشیا در پارک علم و فناوری، مقام سوم به‌صورت مشترک به تیم pace space با نمایندگی هادی صفرعرب و «همراه بینا» با نمایندگی علی احمدی، مقام دوم این دوره از رویداد استارت‌آپ ویکند از آن تیم «امین اموال» با راهبری علی داسه و مقام اول هم به تیم «گراویدا» با مدیریت مهدی مهران رسید.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به‌منظور معرفی جوانان مستعد و همچنین جذب سرمایه برای استارت‌آپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه اینترنت اشیا، یک رویداد سه‌روزه رقابتی از ۲۸ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۷ را با حضور بیش از ۲۰۰ نفر ایده‌پرداز و شرکت‌کننده در محل این پارک برگزار کرد.

در ابتدای این نشست، دکتر زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، از جمله اهداف استارت‌آپ ویکند اینترنت اشیا، توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارت‌آپی کشور و همچنین آشنایی و کسب تجربه برای جوانان مستعد فعالیت در اکوسیستم نوآوری کشور دانست که علاوه بر معرفی ایده‌ها و طرح‌های خود می‌توانند در کارگاه‌های تخصصی این رویداد شرکت کرده و از تجارب و آموزه‌های استادان این حوزه بهره‌مند شوند.

وی این استارت‌آپ ویکند را فراتر از یک رویداد و اتفاق و در واقع فرصت و فرایندی برنامه‌ریزی شده عنوان کرد تا ایده‌ها از حالت یک ایده خام و تئوریک طی یک فرایند پخته و تبدیل به یک فرصت کسب و کار عملی شوند، طی این فرایند تیم تشکیل می‌شود، گروه‌ها آموزش می‌بینند، راهبری لازم اتفاق می‌افتد، تلاش برای جذب سرمایه انجام می‌شود و نهایتاً یک کسب و کار موفق به عمل می‌آید.

در ادامه این رویداد، بیش از ۲۰۰ نفر ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار با ایده‌های مختلف در حوزه صنعت، کشاورزی، سلامت و غیره حضور یافتند که ۵۳ نفر هر کدام به مدت ۹۰ ثانیه فرصت ارائه مختصری از ایده خود را یافته و همین ایده‌ها به مرحله داوری و انتخاب می‌روند تا در روز پایانی، استارت‌آپ‌های حاضر بررسی و ارزیابی شوند و با توجه به میزان پیشرفت ایده، مشتریان بالقوه یا جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره سه استارت‌آپ برتر معرفی و حمایت شوند.

مراسم اختتامیه استارت‌آپ ویکند اشیا در شب پایانی پاییز، در کنار جمع کثیری از فعالان حوزه اینترنت اشیا و بیش از ۱۰۰ ایده‌پرداز برگزار شد.

در این دوره از استارت‌آپ ویکند ۱۰ تیم و ایده در حوزه اینترنت اشیا حضور یافتند که پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای حمایت از روحیه کارآفرینی و کمک به این افراد به منظور راه‌اندازی کسب و کارهای خود جوایزی را برای سه تیم برنده از نظر هیأت داوران در نظر گرفت.

سه ماه استقرار در فضای پارک، استفاده رایگان از خدمات تخصصی کلینیک کسب و کار پارک، معرفی به شبکه سرمایه‌گذاران و اولویت حضور در مرکز رشد به عنوان شرکت نوپا مهم‌ترین این حمایت‌ها برای تیم‌های برتر بود. به علاوه جایزه ۳ میلیون ریالی به ازای هر نفر برای تیم سوم، جایزه ۵ میلیون ریالی به ازای هر نفر برای تیم دوم و جایزه ۸ میلیون ریالی به ازای هر نفر برای تیم اول، جوایز نقدی این رویداد برای شرکت کنندگان بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top