تاریخ انتشار: شنبه 1397/11/06 - 20:07
کد خبر: 299811

۸ تامین کننده برتر خدمات ای‌میل امن +لینک

۸ تامین کننده برتر خدمات ای‌میل امن +لینک

تامین کنندگان معروف خدمات ای‌میل مثل یاهو، جیمیل و اوتلوک به طور کامل محافظت شده نیستند. تمرکز اصلی این شرکتها بیشتر روی ارائه خدمات ای‌میل بهتر است و حفظ امنیت ای‌میلها برای آنها در درجه دوم اهمیت قرار دارد. بنابراین اگر حفظ امنیت ای‌میلها برای شما اهمیت بیشتری دارد باید از تامین کنندگان کمتر شناخته شده خدمات ای‌میل استفاده کنید که به امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران اهمیت بیشتری می‌دهند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در دنیای مجازی و ارتباطات اینترنتی، ای‌میل یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی محسوب می‌شود و همه ما برای برقراری ارتباط با یک دیگر از یکی از تامین کننده معروف خدمات ای‌میل مثل یاهو، جیمیل و اوتلوک یک آدرس ای‌میل اختصاصی دریافت کرده‌ایم. اما در اغلب موارد کاربران اهمیت چندانی به سطح امنیت فراهم کننده خدمات ای‌میل خود نمی‌دهند و از طرف دیگر تمرکز اصلی تامین کننده معروف خدمات ای‌میل روی ارائه خدمات ای‌میل بهتر است و حفظ امنیت ای‌میل‌ها در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

در این مقاله ما قصد داریم برخی از تامین کنندگان کمتر شناخته شده خدمات ای‌میل را به شما معرفی کنیم که به امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران اهمیت بیشتری می‌دهند و شما می‌توانید با امنیت خاطر بیشتری از خدمات ای‌میل آنها استفاده کنید.

1. ProtonMail
ProtonMail یکی از تامین کنندگان مطرح خدمات ای‌میل حال حاضر است. تمرکز اصلی این خدمات دهنده ای‌میل روی امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است و به شما اطمینان می‌دهد که از کلاهبرداری‌های انجام گرفته از طریق ای‌میل مصون باقی بمانید.

یکی از ویژگی‌‌های منحصر به فرد ProtonMail امکان کدگذاری تمام پیام‌ها در هر دو سمت فرستنده و گیرنده است. ProtonMail همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا ای‌میل‌هایی با قابلیت خود تخریبی ارسال کنند.

2. CounterMail
اگر به دنبال یک تامین کننده خدمات ای‌میل هستید که به امنیت کاربران اهمیت زیادی می‌دهد احتمالا CounterMail یک انتخاب مناسب برای شما است. رابط کاربری این خدمات دهنده بسیار خوش ساخت است و سادگی و سهولت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

CounterMail امکان کدگذاری ای‌میل‌ها در هر دو سمت فرستنده و گیرنده را فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های CounterMail می‌توان به پشتیبانی از فیلترها برای ای‌میل و یک مدیر کلمه عبور داخلی اشاره کرد.

3. Hushmail
Hushmail یکی دیگر از خدمات دهندگان ای‌میل فهرست ما است که به حریم خصوصی و امنیت شما اهمیت می‌دهد. Hushmail امکان کدگذاری تمام پیام‌ها در هر دو سمت فرستنده و گیرنده را در اختیار کاربران می‌گذارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد این تامین کننده خدمات ای‌میل ارائه یک اپلیکیشن برای استفاده در محیط‌های iOS و اندروید است. فیلترینگ اسپم و پاسخ خودکار به پیام‌ها از دیگر ویژگی‌های Hushmail است.

4. Mailfence
Mailfence مبتنی بر استاندارد OpenPGP است و امکان کدگذاری دو طرفه و امضای دیجیتال را فراهم می‌کند. این خدمات دهنده ای‌میل کار خود را از سال 2018 آغاز کرد و یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود.

از بهترین ویژگی‌های Mailfence پشتیبانی آن از احراز هویت دو عاملی است که امکان نفوذ به حساب کاربری شما را برای هکرها بسیار سخت می‌کند. ویژگی منحصر به فرد دیگر این خدمات دهنده ای‌میل امکان وارد کردن فهرست مخاطبین از فایل‌های Gmail, Outlook, vCard, CSV و غیره است.

5. Tutanota
اگر به دنبال خدمات ای‌میلی هستید که امنیت بیشتری را فراهم می‌کند، Tutanota می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این تامین کننده خدمات ای‌میل تمام ای‌میل‌ها را از سمت فرستنده تا رسیدن به دست گیرنده کدگذاری کرده و در انتهای مسیر در دستگاه گیرنده آن را مجددا رمزگشایی می‌کند.

از جمله ویژگی‌های برجسته Tutanota این است که علاوه بر یک سیستم منبع باز به کاربران اجازه می‌دهد پلتفرم اختصاصی خود را برای ای‌میل‌ها در اختیار داشته باشند.

6. Kolab Now
در حال حاضر Kolab یک خدمات دهنده ای‌میل برتر محسوب می‌شود که بیشتر برای مقاصد تجاری از آن استفاده می‌شود. قابلیت‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی زیادی در Kolab گنجانده شده است که باعث می‌شود ای‌میل های شما از امنیت کامل برخوردار باشند. علاوه بر این Kolab به یک مجموعه آفیس داخلی مجهز است و می‌تواند مستقیما فایل‌های DOC و PDF را در ای‌میل باز کند.

7. Runbox
Runbox خدمات دهنده دیگری در فهرست ما است که ارسال و دریافت ای‌میل را به شکلی کاملا امن مدیریت می‌کند. وقتی موضوع بر سر کدگذاری ای‌میل باشد، Runbox در صدر فهرست خدمات دهندگان ای‌میل امن قرار می‌گیرد.

برای پی بردن به تمام قابلیت‌های موجود در Runbox باید مدتی با آن کار کنید، اما به طور خلاصه این تامین کننده خدمات ای‌میل تقریبا هر ابزاری را که می‌تواند به شما در راه دور کردن هکرها از داده‌های مهم کمک کند در اختیارتان می‌گذارد.

8. Posteo
آخرین تامین کننده خدمات ای‌میل امن در فهرست ما Posteo است که یک حساب ای‌میل کدگذاری شده و قابل اطمینان را به شما ارائه می‌کند. تمام ای‌میل‌هایی که شما با Posteo ارسال می‌کنید تا رسیدن به مقصد رمزگذاری شده باقی می‌ماند.

علاوه بر این، قابلیت سیستم احراز هویت دو عاملی نیز برای افزایش سطح امنیت در این خدمات دهنده ای‌میل امن گنجانده شده است.

منبع: techviral

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top