تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/11/23 - 09:15
کد خبر: 301778

استقلال مشکل چندانی روبروی تراکتورسازی نخواهد داشت

پیشکسوت استقلال گفت: داشتن دو تیم آماده درون زمین و روی نیمکت می‌تواند اتفاق مهمی برای استقلال باشد که این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از مشرق، پیروزی ۰-۴ استقلال در مصاف با پیکان نتیجه‌ای برای این تیم رقم زد که با اتفاقات اخیر و مشکلاتی که بر سر راه آماده سازی شاگردان شفر در راه رسیدن به دور برگشت بوجود آمده بود همخوانی نداشت و به نوعی باعث غافلگیری هواداران این تیم شد.

ستار همدانی در گفت و گو با مشرق، درباره این برد و عملکرد استقلال برابر پیکان اظهار داشت: این پیروزی به نوعی ابراز وجود استقلال در دور برگشت برای دیگر رقبا هم محسوب می‌شد. قطعاً خیلی‌ها انتظار این برد را از استقلال نداشتند و تصور می‌شد مشکلاتی که در این مدت برای تیم بوجود آمده بود مانع از ادامه روند خوب دیدارهای پایانی دور رفت شود ولی استقلال ثابت کرد همان تیم خوب دور رفت است.

مربی اسبق استقلال ادامه داد: استقلال بازی را با برنامه آغاز کرد و کاملاً مشخص بود با تخریب بازی پیکان درصدد است خیلی زود به گل برسد. این اتفاق هم برای استقلال رخ داد و مرتضی تبریزی که در دور رفت تنها یک گل برای استقلال زده بود موفق شد این کار را انجام بدهد.

وی افزود: البته بازی استقلال با اشکالاتی هم همراه بود که شاید نتیجه بازی باعث شد خیلی به چشم نیایند. ناهماهنگی‌هایی در کار دفاعی به ویژه بین بازیکنانی که تازه برای استقلال به زمین رفته بودند به چشم می‌خورد که با دوندگی بالای دیگر بازیکنان استقلال پوشش داده شدند و در نهایت تیم برنده زمین را ترک کرد.

همدانی گفت: از واکنش‌های خوب مهدی رحمتی هم روی یکی دو حمله سریع پیکان نباید چشم پوشی کرد که مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. هر چه از دقایق بازی بیشتر سپری می‌شد پیکان بدتر و استقلال بهتر بازی می‌کرد و همین باعث شد تا استقلال در نیمه دوم نیز ۳ گل دیگر بزند و با پیروزی قاطع زمین را ترک کند.

مدافع اسبق تیم استقلال خاطرنشان کرد: این برد خیلی به موقع بود. همیشه ورود هر تیمی به یک تورنمنت مهم است. استقلال اولین بازی دور برگشت را با پیروزی قاطعانه تمام کرد تا هم روحیه خودش را بالا ببرد و هم به دیگر رقبای صدر جدولی اش پیام بدهد که نباید این تیم را دست کم بگیرند.

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول هم گفته بودم استقلال یکی از پرمهره ترین تیم‌های لیگ برتری است و حالا با یارگیری که داشته و بازیکنانی که دوباره به این تیم برگشته‌اند وضعیت از قبل هم بهتر شده است. طوری که استقلال دو تیم همزمان درون زمین و روی نیمکت دارد. این بهترین اتفاق برای شفر است که باعث می‌شود او با دست باز برای اجرای تاکتیک‌های تیمی اش برنامه ریزی کند.

همدانی در پایان تأکید کرد: قطعاً با ادامه این روند استقلال مشکل چندانی روبروی تراکتورسازی هم نخواهد داشت هرچند که تراکتور هم برای جبران باخت دور رفت انگیزه‌های زیادی دارد ضمن اینکه این بازی با تیم تراکتور که یک پله بالاتر از استقلال است حکم دیدار شش امتیازی را خواهد داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top